/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
K750i Sony
Fra : freddiemercury
Vist : 1033 gange
200 point
Dato : 23-01-09 23:17

ØV
har virket fint lige indtil jeg opdaterede den via Telmore link

jeg får nu beskeden " telefonen er låst "

nogen der ved hvordan jeg får den åbnet eller har kombinationen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-09 23:19

Ring til Telmore og spørg eller send dem en mail.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 23-01-09 23:35

du har formentligt fået den låst op på et tidspunkt hos en unlocker som har lavet et patched unlock, og når du så opdatere softwaren i telefonen så bliver den låst igen.

så du skal ha fat i den udbyder den er købt med formentligt sonofon, 3, telia, debitel og så have koden af dem, elelrs skal du til en unlocker igen og han den låst helt op..

sådan en kan du finde på www.find-unlocker.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-01-09 09:45

hvor gl. er den og hvilket mærke?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-01-09 09:59

din sim kort sidder ikke fast under batteri. prøve at trykket ned med finger tryk. jeg håber den virker

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 24-01-09 14:11

telefonen er en sony K750i
jeg har som sagt lige opdateret den fra sony's hjemmeside
har lige kontaktet Telmore som er min udbyder, men de kunne ikke hjælpe mig og har henvist mig til at kontakte Sony, men det tager jo meget lang tid hvis i det hele taget jeg får noget ud af det.
tlf er ca 2 år gammel og var ok lige indtil at jeg opdaterede den.
Jeg synes ikke det er ret sjovt at opdatere sin telefon, når man kun får problemer ud af det
og ja jeg kan da bare kontakte en unlocker, men synes heller ikke det er ok at skulle betale
ca. 150 kr for at få den åbnet, når ikke jeg mener det er min skyld.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-01-09 15:19
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 24-01-09 17:13

sony vil formentligt fortælle det samme som jeg, det er den udbyder telefonen er købt hos du skal henvende dig hos.... og jeg erindrer ikke at telmore har solgt 750i og de har aldrig låst telefoner, og telefonen er simlåst...

vh
D9N

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 200 point
Dato : 24-01-09 17:14

ps. jeg tager ikke 150.- for at låse den op , men 100.-

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 25-01-09 19:49

Tak for svaret D9N.
prisen er lige i overkanten synes jeg....

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-01-09 21:01

det var så lidt *S*

jo men skal jo have tjent mit udstyr hjem ... så kan jeg nemlig på den retet måde unlocke telefoner *S* istedet for kun patchunlocke dem ...

men er du i nærheden af Horsens så kig ind...