/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Mp3 til Ipod
Fra : freja888
Vist : 238 gange
20 point
Dato : 22-01-09 17:14

Hej. er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg har en Ipod classic 160GB.
Jeg kan godt overføre Mp3 til Itunes, men når jeg sætter min Ipod til er der kun en af lydbøgerne der bliver tilbage. (kan heller ikke få dem ind under lydbøger, de ligger under musik) Lige som med billeder når jeg ligger billeder ind, forsvinder de andre jeg lige har langt ind. Hvordan kan jeg få det hele til at blive på Ipod, som jeg overfører. Det er kun Mp3 og billeder indtil videre jeg har problemer med.
Knus Freja Kolding

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 23-01-09 20:17

Som jeg læser dit spørgsmål skal du ind i iTunes: Når din iPod er tilsluttet, kan du se den i panelet til venstre. Hvis du her vælger selve din iPod, ser du et resumé af dens opsætning (navn, kapacitet osv.), og i de følgende faneblade kan du indstille, hvilket indhold, der skal overføres. Vælg det hele i de kategorier, det handler om. Gem dine valg, og synkronisér igen. Er jeg på rette vej?

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen