/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Købte billetter
Fra : Dipsey
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 20-01-09 11:23

Jeg har købt to billetter til Oasis koncerten på lørdag, da hun ikke kunne komme afsted alligevel. Nu er det ikke sådan så der blir problemer med at komme ind, når ikke mit navn står på billetterne, vel?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-01-09 11:36

Nej, koncertbilletter er "ihændehaver papirer" det betyder at det er den person der står ved indgangen med billetterne der kan bruge dem.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 20-01-09 11:41

Dvs mine penge er spildte og jeg ikke kan bruge dem??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 20-01-09 11:59

Du kan godt bruge de billetter.

Det er da ofte at en "kunde" bestiller flere billetter, men at de ikke kommer til koncerten på samme tid.

Billetterne kan også været givet som en gave. Jeg har ikke hørt om nogen der ikke er kommet ind fordi "kundens navn" ikke stemte overens med den de personer som skulle til koncerten.

Så tag du trygt til koncert.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 20-01-09 12:04

Okay, mange tak for svaret. Blev helt nervøs :S

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-01-09 12:52

Citat
Nu er det ikke sådan så der blir problemer med at komme ind, når ikke mit navn står på billetterne, vel?

Svar:
Citat
Nej

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-09 17:56

Dipsey

Kom du ind til koncerten ?

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 16-04-09 20:49

Tak for svaret ans.