/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Idag er det Creamys fødselsdag
Fra : Klumme
Vist : 863 gange
10 point
Dato : 20-01-09 03:41

Idag er det Creamys fødselsdag HURRA HURRA HURRA
Lånt af Voltaire....... Alle verdens store opvejer ikke en ven. Det samme gælder for veninder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-09 04:14

Stort TILLYKKE til Creamygirl og så det lange T-I-L-L-Y-K-K-E jeg håber du får en god dag med familie og venner ønsker vi og den skinner selvfølgelig på din dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-09 06:13

Rundt ?

90 år ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svippersen

Dato : 20-01-09 07:13
Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-09 09:02

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-01-09 09:08

tillykke Creamys

Kommentar
Fra : PCsen

Dato : 20-01-09 09:54

Ska´ du så ha´ flødekage ?

http://go-handel.dk/shop/images/flodekage.jpg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-09 10:08

Næeh... PCsen -> Stik du hende hellere en:

http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/citronmaane.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-09 11:42

herfra også

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-09 12:07

Håber du får en god dag

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-01-09 12:23

Stort tillykke og hav en god dag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-09 14:27

med fødselsdagen Creamygirl

... det regner desværre i Aarhus... Creamy - hvad er din undskyldning?

Nå, du får sq da nok en god dag alligevel med minifløde og andre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-09 15:21

Du ønskes også et STORT tillykke med fød'dagen af mig

Og her i Nordsjælland har solen skinnet fra en skyfri himmel hele dagen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-01-09 15:33

herfra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-09 15:39

til Creamygirl

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 20-01-09 15:54

Højris

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-01-09 16:05

Jeg ønsker dig også tillykke med din fødselsdag - tak for det dejlige solskinsvejr

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-01-09 17:00

Hjertelig tillykke med dagen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 05:25

Hvis nogen ser Pamperdullens mor, så giv hende lige et praj evt. et los i hendes pariser, og henvis hende hertil, Tråden skulle jo gerne lukkes inden hendes næste føssesdag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-01-09 13:01

Du må sørge for at holde tråden varm til creamygirl dukker op varm fløde - den bliver hurtig sur, men kan du ikke selv sende et privat indlæg, det gjorde jeg engang da fødselaren ikke kom forbi frivillig, der VAR solskin herovre i går, ikke længe men den var der

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 13:05

Joooo det ku jeg vel, men lad os se...Hun dukker nok op. Ellers samler vi en flok Kanduer og tager over til Nr. Bøvlingbjerg og afleverer pointene til hende personligt .... et af gangen, efter jeg har sat dem op til 500 LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 13:17

..et AD gangen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 14:32

Nej lille molo...Det hedder ikke "ad gangen" i denne sætning
Citat
og afleverer pointene til hende personligt .... et af gangen
men jeg synes du skal glemme det..........det overstiger klart dit intellekt at lære det.

Til gengæld viser din indebrændte hybride FF/hashbøvs, hvor meget det går dig på, når du provokerer til en bedømmelse af din danske retsskrivning, og bedømmelsen går dig imod.

Du er simpelthen, blandt mange andre dysfunktioner, behæftet med kritikallergi, hvad der er helt almindeligt hos personer, som opblæst føler sig som verdens navle og Guds gave til det danske folk

Se lille molo...Da dette er en tråd til Creamygirl i anledning af hendes fødselsdag i går, burde jeg sætte dig uden for døren, da du helt som forventet ikke kan té dig normalt. Men jeg er sikker på at Creamygirl vil more sig over den lille dværg, som på sine barnefødder hopper rundt som en hofnar og forsat forsøger at skjule sin indebrændthed ved at prøve at være morsom ligesom en hofnar som tiden er løbet fra.

Så du får på min nåde lov at være her lidt endnu.. Meeeeeen lille mand, stram nu ikke buen for meget, så det går, som det gik for Einer Tambeskælver i slaget ved Svold. Da han spændte sin bue sprang G-strengen på elitebueskyttens bue med en høj klang. og Kong Olav af Norge - Olav Trygvasson – spurgte med de kendte ord: Hvad brast med så høj en klang?” svarede Einer: ” Norges rige af din hånd…….Herre Konge”

Meget frit oversat betyder det, at kan molognomen ikke finde ude af at té sig ordentligt, så er det ud af kapellet, og det lige pr. omgående.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-09 07:15

Indebrændt? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL........

..og det faldt dig slet ikke ind at min lille 'rettelse' var ren provo.. ?

Blot for liiiige at se hvem der lettets farer i flint over bagateller og med en strøm af fornærmelser fjerner fokus fra et spørgsmåls ordlyd. Noget som du ofte bistår med i mine spørgsmål:

Ca. 100% af de gange du deltager.

Jeg undskylder hermed overfor Creamy, at jeg ik' ku' dy mig for denne lille unode og lover højt og helligt ikke længere, at optræde på slap line i denne fødselsdagshilden. Roger, over and out....

Ha' en go' dag

</MOLOKYLE>