/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder til Navnesangen ?
Fra : Sars
Vist : 8996 gange
45 point
Dato : 19-01-09 14:29

Hey Venner, jeg er begyndt på Guitar og den første sang jeg virkelig gerne vil lærer er lidt barnligt hehe, men det er Navnesangen fra Kaj & Andrea, er der nogen der kender dem eller kan aflytte dem og skrive dem ned : ) så ville jeg blive møgglad.

"Jeg hedder Andrea, fordi det var et navn de ku' lide, Den dag jeg blev født syntes de navnet det var sødt. Jeg ku' drømme om den dag, alle mennesker de sagde, at det bedste navn i verden det var Andrea. " osv

Jeg har den som melodi, hvis i ikke kender den rent melodisk.
huntprivat@msn.com

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 45 point
Dato : 25-01-09 14:28

Så har jeg fået den aflyttet. Det var mig som skrev på msn. Den er nok ikke så nem for en begynder for lige meget hvordan du spiller den, rykker den op eller ned i toner eller bruger capo vil du komme til at spille med barrá akkorder. Det er i øvrigt også finglerspil men der kan du bare spille akkorderne som du vil istedet. Har skrevet akkorderne over hvert ord hvor du skal skifte

Intro: F F

F---------------------------------------Bb------------F---------Dm---------------------------G
Jeg hedder Andrea, fordi det var et navn de ku' lide, Den dag jeg blev født syntes de navnet det var
C-------------Dm---------------------------C---------------Dm-------------Bb
Sødt. Jeg ku' drømme om den dag, alle mennesker de sagde, at det bedste navn i verden det var
C--------Bb-----------------------------------C-----F
Andrea. det bedste navn i verden det var Andrea.

Forfra

Intro: 1. guitar
Nederste streng E: ----------5--6--10--8-----1-3--6--5---------------

Godkendelse af svar
Fra : Sars

Dato : 25-01-09 22:38

Ok forhåbenlig lærer jeg det med tiden :) mange tak fordi du gad hjælpe