/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Junkers gasfyr fejl
Fra : sn00py
Vist : 2904 gange
10 point
Dato : 18-01-09 12:37

Hej.. problemet er et Junkers ZE 24 gasfyr som ikke vil sende varme rundt , man kan mærke på fremløb den skyder det frem men kun nogle meter... jeg har lukket for varmt vand og kan hører den klikker i relæ når jeg skruer helt ned og op for varmt vand... kan det være 3vejs ventil, den er magnet styret tror jeg.. men kunne godt tænke mig at få varme på i kælderen igen. fyret har 1.5bar vand tryk på og har luftet ud nogle gange...og jeg har checket om det slam filter på retur ligefør den går op i fyret er ren..

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-03-09 19:24

cirkulationspumpen lyder at være i udu?!?!?!

Kommentar
Fra : sn00py

Dato : 23-03-09 20:19

Hej.. har fået lavet det.. det var varme veksler der skulle renses
Mvh Carsten