/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Aktivering af Vista.
Fra : Myns
Vist : 2823 gange
300 point
Dato : 17-01-09 23:01

Når jeg prøver at aktiverer Windows Vista Business kommer der en fejlkode lydende:

"Der blev fundet følgende oplysninger om denne fejl:
Kode:
0x8007232B
Beskrivelse:
DNS-navnet eksisterer ikke."

Jeg har ellers ikke problemer med at komme på nettet.
Er der nogen der kan hjælpe mig?

myns

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 23:09

Jeg indrømmer blankt at jeg ikke har en pind forstand på Vista, men når jeg søger på Google kommer denne side frem

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=855639&pid=9822659&mode=threaded&start=

og der ser det ud som om du skal aktiverer nøglen, efter de 30 dage??

Du må hellere selv læse det (norsk)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-09 23:12
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 23:13

Der er en der skriver

Citat
Den aktiveres ved å åpne system i kontrollpanel. Der er det nederst en aktiveringsdel. Skal aktiveres på nett enkelt og greit så lenge alt er riktig.

Du kan bruge google til at oversætte, du skriver bare translate i menuen, så kan du vælge sprog

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 23:13

He he, hej igen Klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 23:18

Fra linket, er der også en der fik løst problemet på følgende måde

løst problemet med å velge endre produkt nøkkel, taste inn den samme som du bruke under install og så prøve å aktivere.

og her er et norsk link mere

http://www.hardware.no/artikler/aktivering_kan_manipuleres/37545

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 17-01-09 23:28

Citat
"Der blev fundet følgende oplysninger om denne fejl:
Kode:
0x8007232B
Beskrivelse:
DNS-navnet eksisterer ikke."

DNS-navnet eksisterer ikke

Og hvor har du købt den server-udgivelse af en BAD SEVEN / 7

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 17-01-09 23:29

Koden er sikkert AKTIVERET

Kommentar
Fra : mogas

Dato : 18-01-09 14:17

Vis du kører over en router kan det muligvis være der fijlen er

Kommentar
Fra : sokoban