/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
JVC - overførsel af film
Fra : DorteTerp
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 17-01-09 21:53

Hejsa
Jeg har et JVC GZ-MG130 videokamera som driller !
Når jeg vil overføre film til min pc, skriver kameraet at USB stikket ikke er tilsluttet, men det er det. Jeg har fulgt brugsanvisningen til punkt og prikke, men der sker intet.
Dengang det virkede (det er noget tid siden at jeg har brugt det), mener jeg at huske at jeg kunne se et ikon på min pc som viste at kameraet var der.

Nogle idéer - inden jeg kaster skidtet ud af vinduet ?

/Dorte

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-01-09 22:20

Hvis du kaster det ud af vinduet, så se lige efter, at du ikke rammer nogen i hovedet; kan kan få et retsligt efterspil!
Har du et andet kabel som passer, så prøv med det.
USB stik findes efterhånden i mange forskellige afskygninger. Mange af de ministik der er på markedet, er ret skrøblige,og der kan nemt være knækket en af ledningerne i et af stikkene.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-09 22:36

Du siger, at det har virket tidligere - men hvornår, når man tager i betragtning af, at du har stillet flere spørgsmål om dette videokamera?

Citat
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe
1 17-01-09 100 JVC - overførsel af film (1) Foto
2 20-12-08 50 Skift til DBB -sikkerhed ??? (25) Udbyder (ISP'er)
--------------------------------------------------------------------------------
Annullerede spørgsmål fra DorteTerp
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe
1 21-09-08 100 JVC - overførsel af film (2) Foto
2 15-03-08 50 Videokamera JVC GZ MG130 (14) Foto
3 27-09-06 20 Indstilling af ur (3) MS Windows

Og samtidigt, har du ikke været særlig aktiv i løsningen af problemet!