|
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 17-01-09 20:35 |
| | |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 17-01-09 20:39 |
| | |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 17-01-09 20:40 |
| | |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 17-01-09 20:58 |
|
Prøv at rode rundt i dine erindringer, så kan du måske huske, at du har kørt på et eller andet, der har skadet styretøjets indstillinger.
Måske har du også observeret en uro i styretøjet ved højere hastigheder!
| |
|
Når de slides så hurtigt som du siger, indvendigt på begge hjul,
er det ikke kun toe out eller negativ camber, men en kombination af begge dele...
Måske endda forstærket ved overlæs og for lavt dæktryk; er det noget du kan bekræfte?
| |
|
Og så kører du jo ikke altid lige ud.
I kurver skal det inderste hjul dreje mest,
gør det ikke det i tilstrækkelig grad har du ekstra toe out...
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 19-01-09 00:11 |
|
Du skal på værksted og spore bilen.Er det intet der skal skiftes, kun justering ,så koster det 6-700 kr.
alimak
| |
| Kommentar Fra : Smokei |
Dato : 27-01-09 22:37 |
| | |
|
mange tak for alle jeres svar - det var ganske rigtig sporingen den var slået helt ud af.
Nu er den lavet og kører bare fint igen.
Hilsen Søren
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|