/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
SALVADOR DALI Billede analyse
Fra : maythinee
Vist : 3970 gange
20 point
Dato : 17-01-09 18:21

HEJ.. Jeg har bruge for hjlæpe: Er der nogle der kan hjælpe mig med at analysere dette billedet

- Den brændende giraf fra 1936-1937 - af salvador dali

www.3d-dali.com/Tour/giraffe.htm

Skal bruge til et projeke .. så jeg håber at der er nogle som gider hjælpe mig..

1000 tak

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-01-09 19:21

Hvis du søger på

giraffe dali analysis

får du fx dette hit

http://www.moodbook.com/history/modernism/salvador-dali-surreal.html#the-burning-giraffe

og mange andre. Men mon ikke din lærer gør det samme, så det kunne jo være du skulle overveje selv at forholde dig til billedet og hvad det siger dig i en nutidig sammenhæng.

Jeg ville i hvert fald hellere forholde mig til det ud fra Irak, Afghansistan, Israel-palæstina, Congo eller noget andet af nutidens lort end ud fra en snart 75 år gammel spansk borgerkrig. Et spændende billede er det i hvert fald.