/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
heroin
Fra : Jeg-vil-dø-NU
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 17-01-09 16:28

Er der nnogen der har noget Heroin,Ecstasy eller sove medicin i kan sende eller hjemme side hvor jeg kan bestille det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:33

Omkring banegården i Kbhvn plejer der at gå nogle mørke fyre rundt der har alt godt fra havet. Men tror du ikke nærmere du skulle henvende dig på nærmeste psykiatriske hospital?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:34

Det lykkedes ikke for dig sidst du proklamerede det samme dødsønske, kan vi så se!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 16:36

Citat
Det lykkedes ikke for dig sidst du proklamerede det samme dødsønske

Næææ men det lykkedes for Kandu teamet at slette trådene fra brugeren
Så noget har de lavet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:41

LOOOL Pia, kun på opfordring fra kanduer. De holder ikke meget justits af sig selv herinde.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 16:42

Citat
De holder ikke meget justits af sig selv herinde.

Det kan vi så ikke være uenige om

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-09 16:47

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-01-09 16:54

Citat
Er der nnogen der har noget Heroin,Ecstasy eller sove medicin i kan sende eller hjemme side hvor jeg kan bestille det

Meget nemmere med et stykke reb,af god kvalitet.Du er fri for en masse bøvl,med indkøb af heroin.m.m.Og det er ikke nært så dyrt.Tænk lige på dem der skal arve dig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-01-09 16:55

De sikre

-Store doser nerve/sovemedicin + 1 flaske spiritus, der blandes op med
æblegrød. Alt sammen spises.

- Koncentreret nikotin (udvundet af cigaretter) sprøjtes ind i en blodåre.
Skal helst være et par gram.

Alternativt - de usikre:

- indtag al føde på Burger King i 3 måneder

- se sjove film og dø af grin.

Ziggy99

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-09 16:56

Du kan købe pulver og andet her.

http://www.apoteket.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-09 16:57

spis svesker et par uger, ikke andet

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-01-09 16:59

Citat
- indtag al føde på Burger King i 3 måneder

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Annela

Dato : 17-01-09 21:28

Top point herfra til den med svedsker et par uger !