/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Kan ikke få lyd!
Fra : NielsEmil
Vist : 394 gange
20 point
Dato : 16-01-09 10:05

Jeg har installeret Viste på min Fujitsu Siemens PC Scaleo P. Nu kan jeg ikke finde en driver, så jeg kan få gang i lydkortet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-01-09 17:43

Den er vel på din driver cd

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-01-09 17:53

Hvis ikke du har en drtiver cd så gå ind på deres hjemmeside her

http://www.fujitsu-siemens.dk/support/downloads.html

Find din model under Service and Support - Drivers and download - Intast serienummeret i feltet. Det står sikkert på en label bagpå et sted. Så skulle du kunne finde de drivere du evt skulle mangle

Kommentar
Fra : NielsEmil

Dato : 16-01-09 23:33

Jeg kan ikke finde de drivere jeg skal bruge!

Kommentar
Fra : Sorentk

Dato : 28-01-09 12:42

Ved du hvad dit lydkort hedder? Hvis du prøver at "google" navnet på dit lydkort kan det være du kan finde nogle drivere du kan bruge.

- du kan også prøve at gå ind i enhedshåndtering (finder du ved at højreklikke på computer og vælge egenskaber, vælg herefter og enhedshåndtering) og se om der er nogle gule spørgsmålstegn ud for lyd og prøv evt. at opdaterer dine drivere.

Prøv for en sikkerheds skyld at tjekke om du har skuet op for det hele.