/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
firmanavn
Fra : tgpoler0067
Vist : 406 gange
20 point
Dato : 15-01-09 11:50

hej.. alle..

jeg skal til at starte mig eget rengøringsfirma/ejendomsservice , er der nogen der har en god ide til et sjovt/tiltalende navn...........???????????????????

hilsen torben..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 11:55

Torbens rengøring

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-09 12:15

Torben vasker og plasker

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 15-01-09 12:35

RENO ...

Fordi din ejendom fortjener det ...
http://www.dansk-renseri-forening.dk/index.php?ID=5&lang=da

Er desværre brugt af Renserifirmaet ...

Med Venlig Hilsen

Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-01-09 12:57

Der er flere ting man skal overveje.
Dem jeg lige kan komme på er:
Dels skal navnet gerne signalerer det man laver og den kvalitet det har - fx discountpedel er måske ikke den bedste løsning, hvis man gerne vil lave kvalitet. Samtidig er det vigtigt at finde et navn der ikke allerede er i brug som hjemmeside. Du skal også søge via skat (mener jeg) om navnet allerede er i brug som firma.
Skal det skrives på bilsider skal det ikke være for langt heller...
ja der er mange ting - nok derfor så mange ender med eget navn og firmaets ekspertise?
Sjovt er farligt!
Slogans noget outdated

eksempler:
"Ren service" - hvis du er serviceminded og gidder have en undertittel som præciserer.
Københavns.... hvis du har lokal tilknytning og vil nøjes med at arbejde i nærområdet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-09 13:14

Moppen
Moppesvingeren
Reng.
T. Reng(ø)(oe)ring
Go' Reng.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 13:29

Hvorfor ikke bare bruge

tgpoler0067

Er det godt nok til Kandu er det vel også godt nok som firmanavn...

Kommentar
Fra : tryllerylle

Dato : 15-01-09 13:50

Der er ihvertfald nogen der ikke "tænkte sig om" da de fandt på navnet til deres rengøringsfirma
Link: http://www.krak.dk/query/referring_what/cs/what/ip/advert_code/1007398/search_word/blowjob

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-01-09 13:54

Eller også handler det om hvidvaskning

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-09 14:02

HouseWash (ligesom "Carwash")
HomeWash

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-09 14:04

Care For Home
HomeCare
Clean and Care

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-09 14:09

Og så en sød lille sjov mand, der krammer et hus med en moppe i den ene hånd og en sneskraber i den anden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-09 14:32

Ren to(rben)
RENTO

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-09 19:59

Cleaner eller Cleanerman
Care(taker) and Clean
Moppe & Co.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-09 20:24

hvorfor forslag på udenlandsk

et godt gammelt dansk navn er vel ok

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-09 21:50

Jammen Teil - sådan noget bliver hurtigt internationalt, med globale kunder.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 15-01-09 22:24

Prøv
GULVSKRUBBEN
vvdriver

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-01-09 04:18

For så vil de unge også have gjort rent

Jeg synes også, at det er bedst på dansk, men i mangel af bedre

HandyCleaner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-09 15:14

møjvæk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-09 02:07

Kandumoppen