/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sikringer til soltag Audi 100?
Fra : gozimza
Vist : 1367 gange
200 point
Dato : 15-01-09 10:40

Hejsa

Jeg er ved at få mit soltag til at fungere men kan ikke finde sikringen(automatsikringen) til soltaget, er der nogen der ved hvor den sidder?har hørt at den sidder i motorrummet, men hvor???
Soltaget virker med direkte strøm så jeg går ud fra det er en sikring et sted....nogle forslag??

Hilsen Mikkel/Brian

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 15-01-09 10:41

PS: Det er en årgang 1992....

Mikkel/ Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 10:54
Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 15-01-09 11:01

Hej refi

Tak for dit link, men vi har manualen og en kæmpe mappe med diagrammer men det er for uoverskueligt så det vi leder efter er at svar på hvor den sikring præcist sidder....nogle andre forslag???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 11:12

Prøv at besøge dit AUDI reservedelslager - de må have en eksplosionstegning.....

Du behøver jo ikke købe - (men det fortæller man naturligvis ikke)