/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Billig hjemmeside til PS3
Fra : scrubber
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 14-01-09 17:12

Hej !

Jeg søger nogle billige hjemme sider til køb at PS 3 spil. Helst i england. Dog ikke fra DK da det er for dyrt herhjemme !

Håber på nogle gode links. Det vil også være en fordel hvis man kan betale med paypal !

mvh scrubber

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 14-01-09 17:25
Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 14-01-09 22:57

Du kan prøve www.coolshop.dk
De er DK's billigste.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 15-01-09 16:23

Kender dem og de er alt for dyre i forhold til feks cd wow

mvh scrubber

Kommentar
Fra : white usher

Dato : 16-01-09 01:26

hej!
Du kan evt. prøve hvm. har købt et par ting af dem, men der et ventetid pga. de skal sendes med skib, ellers er det med fly, som koster 17£ ektra

Kommentar
Fra : white usher

Dato : 16-01-09 01:26

sorry mente www.hmv.com

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 23-01-09 22:11

Tak for svaret refi. Den havde jeg ikke lige tænkt på. Ved du om det engelse amazon gider at sende til DK og er det til at betale.

Kommentar
Fra : white usher

Dato : 23-01-09 22:59

som vidt, som jeg kunne se, så er der nogle ting de levere til Dk.
her står hvor de levere og hvilket slags ting;
www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=524836

Men du kan evt. sende dem en mail ang. en vare og der vil som regl gå ca. en til to dage før du får svar igen!