/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Video på hjemmesiden
Fra : rudik
Vist : 526 gange
150 point
Dato : 14-01-09 16:43

Hej kandu brugere.
Jeg er ejer og admin på www.netkit.dk som jeg er i gang med at starte op, den er stadig i puppeteten, og kan ikke helt finde ud af hvordan den skal te sig og se ud i designet. Men hvor om alt ting er, ville jeg gerne lave en masse smarte video klip , til de guides jeg får skrevet i tidens løb. fx. guides til programmet Inventor. Problemet er så bare, at knapper og lignende tydeligt skal kunne ses i klippet, for at brugeren ved hvad jeg gør. Så hvor er det bedste sted at uploade sådan en klip, hvor man kan steame frit fra. Er der eventuelt et GODT alternativ til youtube, hvor der er fri trafik. Det må gerne koste lidt et par hånd øre i måneden ;)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-01-09 17:06

Hvad er det i vejen med at bruge youtube ?
Jeg synes det virker super godt med youtube.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 14-01-09 17:21

Hej

du kan fx. bruge divx web player
http://www.divx.com/en/products/software/windows/divx

// C a i N e

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 14-01-09 17:28

Jeg har selv fundet den helt rigtige, den hedder vimeo.com , og det er fordi deres player er meget mere neutral og der kan steames i HD. generelt meget flottere end youtubes. Se evt. en sammen ligning her: http://www.bannerblog.com.au/news/2007/12/vimeo_the_hd_alternative_to_youtube.php