/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Morrowind opstarts problem
Fra : neonfisk155
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 14-01-09 14:46

Har lige købt Elder Scrools Morrowind goty versionen til pc men når jeg skal køre det med Tribunal og Bloodmoon kommer der først en besked når den indlæser Tribunal

"Chunk size 10 too big in chunk WEAt_ID in form REGN_ID max size is 8 data trunkated to #

DataHandler: unrecugniced form Look in the warnings.txt file for more info

Når den inlæser bloodmoon sker det samme der kommer bare også nogen med En fejl på Regionerne

nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : neonfisk155

Dato : 14-01-09 14:55

Fejl Bloodmoon Fejlmeldingerne ved indlæsningen af Bloodmoon er:

"Chunk size 10 too big in chunk WEAt_ID in form REGN_ID max size is 8 data trunkated to #

"Region Felsaad Coast Region weather chances do not total 100 percent"

"Region Moesring Mountains Region weather chances do not total 100 percent"

"Region Isinfier Plains Region weather chances do not total 100 percent"

Kommentar
Fra : zith

Dato : 14-01-09 14:59

Så vidt jeg lige kan læse mig til det får man den fejl hvis man ikke installere det i den rigtige rækkefølge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-09 15:01

Har du installeret i rigtig rækkefølge ?

Morrowind
Tribunal
Bloodmoon.

Kommentar
Fra : neonfisk155

Dato : 14-01-09 15:05

ja det mener jeg nok at jeg har

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-09 15:18

Det er IKKE nok at "mene"....

Du skal være SIKKER....