/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
AFMELDT
Fra : jens-lyn
Vist : 2014 gange
32 point
Dato : 14-01-09 11:09

hvor kan jeg i hvilke perioder en bil er med nummerplader ?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-01-09 11:10

???????

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 14-01-09 11:15

Undskyld, det var måske lidt kryptisk, -
Men hvor (på nettet) kan jeg se i hvilke perioder en bil er med nummerplader - eller afmeldt, jeg har købt den uden plader på

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-01-09 11:57

www.bilboksen.dk kan du:

> Oprette og se data for dit/dine køretøj(-er)
> Abonnere på nyheder om køretøjer og teknik
> Oprette logbog om dit/dine køretøj(-er)
> Se Top 10 over oftest forekommende fejl på netop dit/dine køretøj(-er)
> Se synsrapporter på dit/dine køretøj(-er)
> Deltage i debatter og erfaringsudveksling om biler, motorcykler mv. med andre
> Spørge Applus+ Bilsyns eksperter om køretøjer og teknik

Jeg tror det er det nærmeste du kan komme.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-09 12:01

Det tror jeg ikke kan lade sig gøre.

I dette link kan du se noget, men kun hvis bilen har været hos Applus og har nummerplader på

http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-09 12:59

Citat
Men hvor (på nettet) kan jeg se i hvilke perioder en bil er med nummerplader - eller afmeldt, jeg har købt den uden plader på

Det tror jeg ikke du kan...muligvis kan du finde et sted hvor der står et uddrag af seneste synsrapport, altså hvilke fejl der var på bilen.

Men oplysninger om, hvornår bilen senest er synet/havde plader på/ er blevet afmeldt, dem kan du kun få ved at henvende dig til et motorkontor (foregår nu ved SKAT i din by...undtagen Silkeborg, som har deres eget motorkontor) og oplyse bilens tidligere registreringsnummer (det står på registreringsattesten)...

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 14-01-09 13:52

Du kan godt se seneste syn, uden at have nr-plader på (Nordsted1)

Skal have fat i SKAT om noget andet, så der tager jeg dette med, -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-09 13:55

jens-lyn... ja ups, så ikke at der også stod stelnummer

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 14-01-09 17:03

jeg brugte regnr det står jo på reg-attesten, -det kan også anvendes