/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
problem med vaskemaskine
Fra : hartgeH50
Vist : 589 gange
20 point
Dato : 13-01-09 19:19

hej jeg har et problem med min bauknecht vaskemaskine.. når jeg sætter den til, kører den et par min,. så stopper den. den brommer stadig væk, den vil ikke tømme vandet.. har på fornemmlesen der er kommet noget tøj i klemme. har tjekket det skue låg der er på for siden. nogen der har et bud på hvad der er sket..

på forhånd tak

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-01-09 19:25

Forstoppelse i afløbet . Trævlesien skal renses. Bh bøjle, eller gardinhaspe sidderfast i tømmepumpen.

Det er nogle af de mest sandsynlige årsager.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-01-09 19:42

I det hele taget tjek om tømmepumpen kører den kan være fyldt med L...t

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 13-01-09 20:12

Citat
når jeg sætter den til, kører den et par min,. så stopper den.

[CODE]den vil ikke tømme vandet[/CODE

Den skal vel ikke lukke vand ud efter et par minutter??.
vvdriver

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-01-09 20:49

Jo mange maskiner starter med at tømme.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-01-09 09:57

Nåååå????????

Pumpe noget vand ud der ikke er der??? Lade vand stå at hørme i bunden af maskinen mellem at den bruges???

Ingen af mine maskiner er startet med at pumpe, har heller ikke hørt om det. Opvaske ja, men ikke Vaskemaskiner.

Prøv at sende en PM til http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=101592 han bør vide det, og kan også hjælpe dig med stumper.

Kommentar
Fra : briser

Dato : 19-02-09 18:13

DEN SKAL IKKE PUMPE VAND UD EFTER ET PAR MINUTTER SÅ FEJLEN ER SIKKERT I PROGRAM VÆRKET HUSK AT SKRIVE HVOR GAMMEL MASKINEN CA. ER SÅ ER DET NOGET NEMMERE AT FINDE UD AF DU SKRIVER HELLER IKKE OM DU STARTER MASKINEN PÅET ANDET PROGRAM PRØV ET CENTRIFUGE PROGRAM HVIS DEN IKKE PUMPER UD ER DER NOGLE MASKINER MED EN KONTRA VENTIL SOM LUKKER AF FOR VANDET HVIS DER SIDDER ER MEGET SKIDT DET ER EN LILLE PLASTIK KUGLE SOM SIDDER LIGE VED TROMLEN PÅ PRØV AT KIGGER IND I SELVE LÅGET OG SE OM DU KAN DREJE MØLLEN RUNDT DER KAN OGSÅ SIDDE EN HÅRNÅL ELLER ANDET I PUMPEN FOR SÅ KAN DU IKKE DREJE MØLLEN RUNDT I PUMPEN DETTE KAN DU IKKE SELV ORDNE DU MÅ FÅ EN FAGMAND TIL AT KIGGE PÅ DET SORRY