/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Selskabslokale søges til 18 år
Fra : majsepige
Vist : 753 gange
75 point
Dato : 13-01-09 12:50

jeg bliver 18 i dette år og vil selvf. gerne holde en stor fest, det er dog først til november, men deres skal spares op til det, og det er altid rart at vide i god til hvor mange penge man får brug for.

jeg vil gerne holde en "kæmpe" fest med diskotek osv. og det fælles hus vi har til vores kvarter er det ikke helt tilladt at holde sådan i.

så derfor spørger jeg om der er nogle herinde der kender nogle lokaler eller lign. i stor kbh, eller måske tæt på kbh. sådan at gæster har nemt ved at komme hjem.

Et lokaler som der må spilles højt musik og det hele, og stadig ikke er for dyrt.

Håber i måske kan hjælpe mig lidt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 13:19

Hvad er IKKE for dyrt ? (det er jo et vidt begreb)

Citat
som der må spilles højt musik og det hele

Hvad er - det hele ??

Og så lige:

Er ALLE dine gæster over 18 - ellers får du hurtigt andre problemer.....

Men et stort telt og et rullende diskotek er da en mulighed......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-09 13:32

Prøv om du kan bruge nogle af alle de forslag der er i denne tråd

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=130387

Det bliver desværre ikke nemt for dig, at finde sådan et lokale, de fleste steder er ungdomsfester forbudt, selv om der er voksne til stede

Håber du finder en løsning, og får en go' fest

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-01-09 13:52

Inviter dem allesammen over i ungdomshuset. Her er det lovligt at lave, ødelægge inventaret, tage stoffer osv osv. kunne sagtens blive en god fest

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 13-01-09 16:04

prøv på en øde ø,,

Kommentar
Fra : majsepige

Dato : 21-01-09 19:10

det er i november men ellers havde den med teltet været hjemme....

det er både familie og venner, så alle aldre op til 67

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-09 19:40

I november var det stadig sommer

Så hvorfor ikke til næste november også.....