/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Indsending af regnskab & Rappo
Fra : CSSN
Vist : 431 gange
45 point
Dato : 12-01-09 22:15

Når man har en personligt ejet virksomhed. skal man så stadig indsende sien regnsakber til skat eller erhvervsstyrelsen ?

Og årsrapporter er det noget man slipper for at indsende når det er personligt ejet ?

På forhånd tak.

M.v.h.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-01-09 00:52

Nej du skal ikke indsende regnskaber for personlig ejet virksomhed, med mindre Skat beder om det som dokumentation for selvangivelsen. Du skal bare føre årets resultat på selvangivelsen, og have regnskabet i skuffen.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-01-09 08:05

Til SKAT.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-01-09 08:06

Der skal indsendes en udvidet selvangivelse til SKAT.

Kommentar
Fra : azkp91

Dato : 15-01-09 12:58

kære ven. Hvorfor kontakter du ikke skat direkte i det område du hvor du bor, så får du det helt rigtige svar. De vil hjælpe dig.
hilsen azkp91

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-01-09 22:56

Citat
Når man har en personligt ejet virksomhed. skal man så stadig indsende sien regnsakber til skat eller erhvervsstyrelsen ?

Du blakker mennesker herinde der vil hjælpe__LAV DET SELV
http://www.summarum.dk/
Har tilbudt dig det bedste inden for regnskab´s føring...

B_Abby _skatte- far...

Kommentar
Fra : IT-katten

Dato : 10-03-09 15:28

Som ejer af en enkeltmandsvirksomhed er du regnskabspligtig, dvs du skal lave en årsrapport bestående af en resultatopgørelse og en balance. Denne årsrapport skal du gemme og kun på opfordring fra SKAT skal du indsende årsrapporten.