/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
at forkorte midi filler
Fra : ickici
Vist : 330 gange
154 point
Dato : 26-03-03 16:00

er der nogen der kan hjælpe mig at forkorte midi filler så man kan bruge dem som ringetoner

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 28-03-03 17:13

Du kan prøve at downloade et MIDI program fra f.eks. www.tucows.dk

En MIDI fil består af enkelte "instrumenter" og man kan ved at indlæse en MIDI fil i en MIDI editor direkte se noderne og slette dem. Så for at forkorte en MIDI fil, så kan du blot slette den del du ikke vil have med.

Prøv med en simpel editor, da jeg fik fat i en ret avanceret shareware udgave af et eller andet program. Jeg fandt aldrig rigtig ud af at bruge det ordentligt, så det røg ud igen

Håber det hjælper dig.
mvh/HJP

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-03-03 16:37

Skal du bare bruge et program som kan afkorte, eller skal det kunne afkorte og lave det om.....eller ønsker du en forkaring på hvordan du gør begge dele.....eller ønsker du at nogen gør begge dele for dig

eller ???

Kommentar
Fra : ickici

Dato : 29-03-03 16:41

ja jeg skal bruge et program men den skal ikke være svær da min engelsk ikke er så god

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 31-03-03 17:50
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-03-03 18:00

Jeg havde skrevet et svar i lørdags, men du jeg trykkede "send indlæg" var kandu.dk nede indtil igår.....håber du kan bruge hjp1974's svar.....ellers smid et indlæg, du behøver ikke forhøje.....så får jeg en mail

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 31-03-03 22:19

Hey Uffe29 jeg vil da gerne have at vide hvad du havde skrevet!!! Vil du ikke det igen??? BE BE!!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-03-03 22:36

hmm...så er det man er lidt i tvivl om det er ren ironi, som en forklaring på at mit indlæg var unødvendig, eller det var et reelt ønske ?