/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Blæk til Canon-printer
Fra : larsbjoern
Vist : 1476 gange
100 point
Dato : 12-01-09 10:02

Hej
Nogen der har et godt bud på hvor man kan købe billigt blæk til en Canon Pixma MP980.
Helst med chip.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-01-09 10:17

Hej med dig.

Vi køber altid vores på www.printerrefill.dk
De er billige og super gode.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-09 10:18

Citat
Helst med chip.

Det begrænser mulighederne

http://www.nordic-ink.dk/product_info.php?products_id=247

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-09 11:04

jeg køber kun originale

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 12-01-09 11:11

Jeg køber tiderst hos
www.inkclub.dk
Har lige tjekket-de har også til din-Origenal (altså blækpatronerne)
vvdriver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-09 13:31

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at såfremt printeren går i stykker, dækker garantien ikke, når der er brugt uoriginalt blæk... bare sådan til info

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-01-09 13:50

jeg bruger altid

www.billigmedien.dk

Både med og uden chip

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-01-09 13:51

Hvis du køber for dårlig blæk, så smadre det printerhovedet. Kender en der har fået 2 printer hoveder smadret, han købte ved *Blækkongen* Nu køber han altiv ved billigmedien.dk

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 12-01-09 14:59

Hvis disse hos billigmedien
www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=list&model_id=1551
er orginale med chip (?), er det nok det billigste jeg foreløbig har set!

Lige et yderligere spørgsmål, som jeg godt er klar over har sammenhæng med hvad man udskriver:
Hvilke farver (ud over sort) er dem der først løber tør?
Jeg udskriver hovedsageligt foto's!
Obs! Min printer har 6 farver, bl.a. en grå!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-09 18:59
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-09 17:22

Citat
Hvilke farver (ud over sort) er dem der først løber tør?

Kommer an på hvilke farver du bruger mest

Kommentar
Fra : ronimahoni

Dato : 13-03-09 19:25

Prøv ved www.tpi-danmark.dk de har med og uden chip. Bruger dem altid selv.

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 14-03-09 19:10

Hej rinimahoni
En noget forvirrende side, som jeg ikke kan se sælger den type blæk jeg skal bruge !!!!!!

Kommentar
Fra : ronimahoni

Dato : 15-03-09 10:56

så skal du bare maile eller ringe til kaj der oppe, han er meget behjælpelig med at finde dem du skal bruge. utrolig god service