/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook lukker ned???
Fra : Sars
Vist : 823 gange
50 point
Dato : 11-01-09 15:36

Hey jeg har et evigt irriterende problem med min facebook. Jeg kan sagtens logge ind, men lige så snart jeg skal "ind" i noget fx se et billedalbum, klikke videre til en vens væg, ny profil, se en event så lukker vinduet ned. Jeg kan undgå problemet somregel ved at klikke ´"åben i ny fane" men så går der ikke meget mere end 2 min og så sidder jeg jo med 10 vinduer og så lukker den også ned pga det. Det er meget besværligt jeg skal åbne det i nye faner og vinduer, at man ikke bare kan klikke rundt fra ting til ting, og det sker 80% af de gange jeg logger på facebook. Hvad pokker er der galt ??? ved nogen hvad det kan skyldes og hvad jeg kan gøre for at få det til at virke ordentligt?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 11-01-09 15:37

måske virus ?

Bruger du explorer eller firefox ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-01-09 15:43

Jeg tror du lige skal lave en oprydning i Explorer

Funktioner - Internetindstillinger - Browserdata - Slet - et nyt vindue åbner - vælg slet alt, hvis du ellers kan huske dine koder til forskellige Log on eller lad dem stå

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 11-01-09 16:13

det er en helt splinterny pc jeg har, så kan ikke tro det er virus. og jeg havde samme problem på min gamle pc, blandt andet derfor jeg skiftede til en ny - men nu sker problemet igen!

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 11-01-09 16:16

lyder mystisk. Er det kun i facebook ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-09 16:38

- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 17

Vores løsninger dur ikke kan jeg se.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-09 18:05

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
det er en helt splinterny pc jeg har, så kan ikke tro det er virus. og jeg havde samme problem på min gamle pc, blandt andet derfor jeg skiftede til en ny - men nu sker problemet igen!
....du kan udemærket få vira og spyware og alverdens skidt ind på en splinterny pc fra første sekund den er åbnet - så det kan ikke udelades

har du opdateret alt fra ms update ? - og de programmer du bruger ?

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 11-01-09 18:11

Personligt kan jeg ikke lide facebook. Det er irriterrende at man på nettet kan få tips til hvordan man snyder systemet i facebook så man kan komme ind og se venners venner og private data.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-09 18:16

Mange er så glade for overvågning at de gladeligt selv opsøger det

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 11-01-09 21:40

Bruger explorer og tja synes bare det er meget mærkeligt, det sker for 2 computere. Bor i kollektiv med 10 andre og vi har fællesnet, så måske en virus der florere der? men mine antivirus programmer har jo intet sagt - er der et sted online jeg kan tjekke om jeg har noget møg liggende?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-09 21:45

http://www.malwarecheck.dk/forum/ tilmeld dig gratis og brug forum gratis

gå til hijackthis forum og læs vejledningen og følg den så får du hjælp