/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Søger PHP udviklere i Århus
Fra : mploug
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 11-01-09 13:06

Hej

Findes der mon et sted på nettet, hvor jeg kan søge (frivillige) PHP udviklere
fra et bestemt geografisk område i Danmark?
Nærmere bestemt søger jeg i Århus-området.

Jeg har prøvet at skrive til nogle uddannelsessteder, men der kom ingen respons.
Så nu prøver jeg lige her.

Sagen er den, at jeg har et fritidsprojekt - en hjemmeside - som jeg gerne vil
have hjælp til at udvikle?
Det drejer sig om en hjemmeside, der skal re-designes og tilføres nogle
nye funktioner.

Jeg vil umiddelbart tro, at der bliver omkring 12 - 15 sider, men jeg ved det ikke
endnu. Jeg har derfor også svært ved at vurdere, hvor lang tid det vil komme til at
tage at udvikle.

Hjemmesiden kører på frivillig basis, og jeg har derfor desværre ikke mulighed
for at betale en ret høj løn. Jeg ved ikke, hvor mange penge der ville skulle til.
Men det kan vi snakke om, hvis nogen skulle vise interesse.

Men hvis du kender et sted, hvor jeg kan søge, eller selv kunne være interesseret,
må du meget gerne poste en kommentar her eller via mploug@pc.dk.

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-09 13:13

givet du ikke får svar når du ikke vil betale.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 11-01-09 13:46

Ja, gratis projekter findes der nok af.

Hvis du til gengæld søger efter en prof, ville jeg anbefale Robert Plank som du kan læse mere om her: http://linuxman.robertplank.com

God fornøjelse med projektet.

--
Mvh

Henrik
http://www.blunck.dk/blog

PS: Du bør konkretisere hvad du søger for at andre kan følge din tankegang og arbejde mere præcist. En vigtig del er at få forsiden til at sige PLING før du går videre til undersider. Ellers bør du vælge WordPress til en blog eller en form for CMS som f.eks. CMSimple.

Kommentar
Fra : scootergrisen