/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mail i vista "forsvinder"!!?
Fra : elkongen
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 11-01-09 00:59

Hej Venner!

Jeg har i et godt stykke tid nydt godt af at benytte mig at vista og har i den forbindelse været glad for det medfølgende windows mail... her for nylig er jeg dog begyndt at opleve nogle problemer i form af at det, når jeg åbner programmet, bliver vinduet åbnet "til venstre" for det "billede" der er synligt på skærmen... når jeg minimere/maksimere kan jeg se at det er ligesom om at billedet hopper fra statusbjælken og ud til venstre hvor der slet ikke er noget skærmbilled!?? Problemerne begyndte at opstå et stykke tid efter jeg var begyndt at tilslutte pcen til mit fjernsyn via S-vhs kabel... det pudsige er bare at når jeg sætter det til at køre med skærmene uafhængigt af hinanden, så kommer tv-billedet frem på højre (modsatte) side end Win mail hopper ud i??? Så jeg kan mere eller mindre ikke rigtig komme til at læse/skrive emails!??? jeg håber virkelig at der er en der har et godt råd??

mvh
S,

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-01-09 11:05

Det kan måske skyldes, at du en gang har trukket billedet ud til siden, hvorefter du så har lukket maskinen.
Prøv at hive billedet tilbage og maximere det. Luknu browseren og genstart. Så skulle den gerne huske den nye placering.

Kommentar
Fra : elkongen

Dato : 11-01-09 11:54

hej severino!
det lyder ikke helt dumt? men problemet er at jeg overhovedet ikke kan "se" mail-vinduet, jeg kan til nød opfatte "skyggen" rundt om vinduet når jeg maksimere/minimere vinduet. Derfor kan jeg heller ikke rigtig flytte rundt/ændre størrelse... Jeg har også forsøgt at højreklikke på statusbjælken og vælge "flyt" /minimer/m.m. og lige meget hjælper det!!?

pleeeaassee help me anyone.