/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
"CreateDevice failed" ?!
Fra : gochris
Vist : 707 gange
300 point
Dato : 10-01-09 20:44

Hey mennesker derude.
Mit spil på steam som jeg lige har købt ( Full spectrum Warrior) siger CreateDecide failed når jeg trykker på det. den når ingengang og komme ind i menuen, det er bare slort skærm og så siger den det der!

Nogle der kan hjælpe mig?

//Gochris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 20:57

Hvad spiller du spille på? Helt eksakt hvilken maskine?

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 10-01-09 21:00

En Dell Dimension 3100.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 21:06
Kommentar
Fra : gochris

Dato : 10-01-09 21:10

downloadet..Hvor skal den ligge? i min steam mappe eller hvor ??

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 10-01-09 21:12

sry det var ikke til denne debat..Kan du se/skrive hvad prasist man skal gøre ??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 21:32

Hvad styresystem har du? For spillet kører ikke i Vista

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 10-01-09 21:33

Jeg har XP

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 21:35

Prøv at slette spillet, genstarte og så installere det igen.

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 10-01-09 21:38

har prøvet, har også prøvet på en anden computer, der virker det heller ikke. har ikke downloadet spillet +det heller ikke var gratis, har betalt 10 £ for det. ( over steam )

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 21:50

Det kan være du skal bruge et cotex fordi du har købt spillet i udlandet. Og det har jeg ingen andelse om hvor du kan finde. Det er lige som film købt i udlandet, man kan ikke vide om de duer i danske DVD afspillere.

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 10-01-09 21:52

når du mener i udlandet, mener du så som CD? for alle de spil man køber på steam, downloader man bare uden nogle CD, man for spillet på en liste som man så kan downloade..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-09 22:11

Prøv at opdatere driverer til dit grafikkort:

ATI:
http://www.filehippo.com/download_ati_catalyst/

Nvidia:
http://www.filehippo.com/download_nvidia_forceware/

Opdater også DirectX:
http://www.filehippo.com/download_directx/

Held og lykke med projektet

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-09 22:22
Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 10-01-09 23:13

Hvis det er det ikke duer så prøv at se om du har nok plads til det.. der må gerne være lidt plads ledig..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-01-09 01:38

Ja jeg mener at der måske er lagt en spærring på CD'en så den kun kan bruges i England.
Har du prøvet at opdatere driverne til din PC?