/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
swinger klubber
Fra : snaken
Vist : 1060 gange
50 point
Dato : 08-01-09 22:34

Konen og jeg er ved at drøfte emnet godt og grundigt igennem og vi tager den tid der skal til før vi er 100% sikker på at vi begge 2 gerne vil prøve at besøge en sådan klub. Har benyttet internettet på kryds og tværs (danske sider) for at få så meget input som muligt.
Vi agter naturligvis at prøve besøge en sådan klub for at opleve tingenen i virkeligheden, men vi synes ikke at vi har kunne finde levende billeder på nettet som viser hvordan klubberne fungerer på en almindelig aften. Levende billeder kunne fortælle os noget mere end blot ord - for vi synes at vi læser de samme ord gang på gang - også i "kundernes" egne indlæg på klubbernes hjemmesider.
Måske kender I nogle levende indslag - sådanne ville give os et mere realistisk billede af vores generelle forestillinger - og en hvis tryghed før man træder over i løvens hule.
Venligst kun returindlæg som vi kan tage alvorligt

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-01-09 22:41

Citat
Venligst kun returindlæg som vi kan tage alvorligt

Det er jo et vidt begreb.
De ting i tager alvorlig, er jo ikke nødvendigvis det samme som andre.

men jeg synes da det er prisværdigt, i sætter jer fornugtigt ind i tingene først.

i skal bare være 100 % sikre på, at den ene ikke føler sig presset. Også selvom den anden ikke tror det forholder sig sådan

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-01-09 22:42

http://uk.youtube.com/watch?v=LsmRetw71i4
Jeg ved ikke om det er det du evt. søger.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 22:48

Jeg har sendt dig et brev og jeg håber du kunne bruge det.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 08-01-09 22:51
Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 35 point
Dato : 08-01-09 22:53
Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 09-01-09 00:07

Tak for svaret Smokei. Swingerguuden synes vi giver en fin info men filmen mangler vi dog.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-01-09 00:33

Selvtak

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-01-09 19:33

Citat
Har benyttet internettet på kryds og tværs (danske sider) for at få så meget input som muligt.

Er det jer begge to, der gerne vil have så meget input, som muligt?

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 25-01-09 11:23

justuniverse> ja det er det da. Vi er 2 om dette her. En af vore bekendte viste os et klip han har hentet ned fra piratebay og det fortalte lidt hvad der måske venter os. Om det er sådan i de danske klubber som det vi så, kan vi ikke vide, men vi ville helt sikkert gerne have nogle flere "live optagelser" fra f.eks en hel almindelig aften så vi kan se om det er "samme spor" det kører i som det vi så, eller om det er meget anderledes. Det er i hvert fald det indtryk vi får når vi læser på de danske klubbers hjemmesider.