/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
vlgtvogterne
Fra : navajo1
Vist : 386 gange
40 point
Dato : 07-01-09 13:03

Hej,, kan nogen derude evt vidersende vægftvogternese materiale? på forhånd tak.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-01-09 13:31
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-01-09 14:28

Helt ærlig hvis du vil tabe dig så er vægtvogterne som tjene penge på at du ikke taber dig nok et dårligt valgt.... Altså du køber deres produkter og det er sådan de tjene deres penge.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-01-09 14:31

Men for at være ærlig, hvorfor skal det være så dyrt at få hjælp?

Alle ved jo hvor usundt det er at veje for meget.

Hvad med at udskrive vægtvogterne på recept, ligesom nogle kommuner har motion på recept, så det er billigere?
Så kunne man vel også får en recept på vægtvogterne, og dermed få det billigere, så lang tid, at lægen så kan se, at man virkelig taber sig.-

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-01-09 17:05

jeb : god ide så kunne vi også få alle rygerne på afvændingsklinik.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-01-09 19:01

Og jeg er nok lidt afhængig af sofaen
Den kravler ligesom op på min ryg en gang i mellem.

Nej - jeg mener bare, at fedme er en stor belastning i sundhedsvæsnet, så der vill evære store besparelser ved ved at sætte ind på andre måder. Før folk blev syge.

Og hvorfor skal nikotinel olign være så dyrt?

Hvofor skal p-piller være så dyre, at nogle vælger at bruge abort som prævention.
Her burde det være meget billigere at få ppiller, men til gengæld kan der være et "klippekort" på aborter.
1 abort er gratis.
Den 2. koster 25 % af omkostningerne
Den 3 koster 50 % omkostningerne

Og så kunne de klare meget overvægt, med differentiret moms.
Sæt momsen ned på mælk, grønt, brød - de sunde dagligvarer.

Sæt den OP OP OP på alkohol, tobak og slik

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 30-03-09 15:01

Godt tip:
Når du skal spise kage, skal du skærer den midt over, fordi en halv kage er kun de halve kalorier, og så må man spise dobbelt så meget :)