/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Fullrate & TV
Fra : Hausbaer
Vist : 781 gange
200 point
Dato : 06-01-09 10:56

Først vil jeg starte med at sige tak til alle dem der bruger Kandu. Jeg var ved at hoppe på Dansknet bredbånd men efter at ha kigget på kandu og diverse linkede sider har valgt ikke at brænde min fingere på dem.

Jeg kigger i stedet for på Fullrate som "desværre" kun tilbyder bredbånd.

Nu til det egentlige spørgsmål.

Er det muligt at få bredbånd TV alligevel med Fullrate som leverandør af bredbånd??

Mvh
Henrik

P.S. Godt Nytår til jer alle

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-01-09 11:11

Du kan garateret få alle dine spørgsmål besvaret her: http://www.fullrate.dk/privat/ny_kunde/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 11:12

Citat
Er det muligt at få bredbånd TV alligevel med Fullrate som leverandør af bredbånd??

Ja...

Men det kræver teknikker (extra kabel) og 2 forbindelser (et til bredbånd og et til TV fra tvudbyder) - så det er IKKE en superløsning

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-01-09 11:13

UPS, læste ikke spørgsmålet rigtigt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 11:14

Citat
Fullrate overtager din nuværende forbindelse, hvis det er muligt. Det vil sige at hvis du har en bredbåndsforbindelse og/eller en telefonlinje, vil vi gå ind og sende de nødvendige fuldmagter for at overtage disse.

Hvis du IKKE ønsker at opsige din nuværende bredbåndsforbindelse/telefonlinje skal du angive at du ikke har en udbyder i bestillingsforløbet på www.fullrate.dk.

Vi vil derefter bestille oprettelse af en ny kobberforbindelse til din bolig.

Du skal dog være opmærksom på, at det koster et teknikergebyr på 699,- kr. hvis der ikke allerede er et ekstra stik i boligen (se vores prisliste).

Det er også sådan, at TDC i nogle tilfælde ikke har kobber nok til den enkelte husstand til at levere en ny forbindelse.

Men vi vil gøre alt hvad vi kan for at levere.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 06-01-09 11:19

Hejsa

Har allerede været inde på Fullrate´s hjemmeside og læst det igennem.. men intet om Brebåndtv/IPTV eller hvad det nu hedder. Det kommer jo an på udbyderen.

Refi: Jeg forstå ikke helt dit indlæg. Jeg spørger efter om der findes en udbyder som leverer TV pakken via min Bredbåndslinie hos Fullrate.

Mvh
Henrik

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 06-01-09 11:21

Citat
via min Bredbåndslinie hos Fullrate.

Jamen vil du have det SÅ simpelt er svaret NEJ - det findes IKKE....

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-01-09 13:10

http://aelling-online-tv.dk/
der findes flere tusinde TV kanaler på nettet

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 27-01-09 18:59

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-09 19:45

Selv tak....