/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Til Sunowich: Tude-point...
Fra : Flash77
Vist : 883 gange
150 point
Dato : 05-01-09 02:07

Tør øjnene og snup du bare 100 point... Ikke fordi der er noget hold i din teori, men blot fordi jeg synes det er synd for dig....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-09 02:08

Hentyder naturligvis til dette: http://www.kandu.dk/Spg130533.aspx

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 05-01-09 03:25

Hvorfor tror du den stakkels dreng tuder

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 05-01-09 03:26

Det er også synd for mig, ingen giver mig tude point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-01-09 05:26

Det er sgu synd, sån da loool at nogen bruger deres kræfter og viden på fake profiler, men det er jo en del af prisen i jagten på succes, og den manglende evne tl at gennemskue fakerne i tide.

Hvis man lige klappede hesten, i stedet for at kaste sig ræbende over hvem som helst newbie, der spør hvad klokken er, eller hvad farve en hvid isbjørn har, så ville irritationen sikkert falde.

Men måler man sig selv på point, som vi så AJ gjorde, så kan man ende med at måtte trække sig ud af Kandu, som AJ også måtte gøre. Hans nervesystem kunne ikke klare Kanduspændingen og Kandufrustrationerne, og alle andre end AJ var idioter. Så er det dælme heller ikke nemt

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-09 07:04

Klumme - nu bliver jeg nysgerrig.... Hvad farve har en hvid isbjørn????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-01-09 07:12

LOOOL Den går ikke Flash. Det er en hemmelighed.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-01-09 07:23

Psttt...Mellem os 2 Flash. Den er sort, men den forklæder sig af praktiske hensyn med en hvid pels.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-09 08:37

Citat
Hvad farve har en hvid isbjørn????

Næsten sort....

Det er KUN "overfrakken" der er hvid

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-01-09 18:18

KanduSvar
Citat
Det er også synd for mig, ingen giver mig tude point

Næ du kan ikke bruge dem til noget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-09 18:59

Det er ikke synd for Sunowich.
Han kan bare lære at gennemskue i tide.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-01-09 19:02

Citat
Det er ikke synd for Sunowich.

Synd er noget helt andet og meget mere dejligt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-09 23:22

hit med de påænger, ellers fortsætter jeg med at

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-01-09 01:11

Den går ikke Kandusvar og bentjuul - man skal være en rigtig tude-prinsesse for at få de point... I må simpelthen gøre jer rigtigt umage hvis i vil have point for at tude.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-09 02:49

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-09 10:05

Det er fejt at skælde en ud som ikke har nogen chance for at forsvare sig........
....du har jo blacket ham.
Der hvor jeg kommer fra hedder det "tøsedreng"

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 150 point
Dato : 06-01-09 12:15

Nåh så er jo derfor han ikke kigger forbi - så vil jeg skride fra tråden - tak for oplysningen Eyvind

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-09 22:25

H
O
L
D
A

O
P

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 07-01-09 15:36

Tak for svaret bentjuul.

Havde da glemt at Sunowich var blacklisted - så det er da måske nok derfor vi ikke har set ham. Så får du bare point fordi du er så ked af det...