/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Træhus tegning
Fra : sredna2210
Vist : 3685 gange
20 point
Dato : 25-03-03 13:01

Hejsa
Er der nogle der har erfaring indenfor træhustegning. Jeg har tegnet nogle hus med mursten hvor cd'en "mur og tag" har været meget anvendelig. (cd-rom med en masse blokke, snit af væg, tag, + foskellige ting.)

Jeg vil høre om man kan få sådan en cd-rom til træhus detaljer da der ikke findes nogen træhusdetaljer på min cd-rom.

Ellers hvis der er nogle der har erfaring med at tegne træhuse i Acad er jeg meget interesseret, da jeg ikke helt ved hvordan f.eks et snit gennem en væg ser ud.
(ved godt der er meget forskel på vægge osv. men også bare for inspirationens skyld.)

hilsen
Anders

Accepteret svar
Fra : fredelund

Modtaget 30 point
Dato : 25-03-03 14:21

se i små hus bygningsrelemanget til "inspiration"

Hilsen fredelund

Godkendelse af svar
Fra : sredna2210

Dato : 20-04-03 13:19

...Har selv fundet ud af det...
..men tak for hjælpen alligevel....

http://www.top.dk/servlet/vbcs?action=get&object=Butikken.TraeCAD:index