/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
mbjornsk /LOL
Fra : sokoban
Vist : 545 gange
10 point
Dato : 22-12-08 06:48

Tak for svaret sokoban.
Du er sikkert en af de største tabere jeg endnu har mødt.... Dit svar tyder på uvidenhed... Idioti!! Har stadig ik forstået småfolk som dig, der prøver at være noget de ikk er og aldrig bliver... Jeg lever af min menneskelighed, men jeg har intet til overs for dig og dem som dig. Jeg ynker ellers aldrig andre mennesker, men jeg ynker dig. Håber du bliver til noget større en dag... For dig selv og de mennesker omkring dig, der har min største sympati. De skal leve med dig.... Men værst af alt du skal leve med dig selv... Forestil dig at du en dag sku under andres pleje om omsorg og de foragtede dig som du foragter andre.... Tænk over, at den måde du fremføre dig over for andre! En dag kommer alt dit lort måske tilbage i hovedet på dig og så er det for sent at fortryde.... Så kan jeg kun håbe det er mig der får lov til at vise min taknemmelighed overfor dit svar.. ..l. Men tusind tak til jer andre!!!!

..l. you all
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx666xxxxxxxxxxxxxxxxx
Jeg kan SÅ IKKE FATTE at // DU som ny-oprettet bruger, kender mig og MIN FÆRDEN
MEN tak for INTET_ du minder mig_BARE SÅ LIDT om
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=198937
Men WHAT EVER_ pis videre og HÅB på trillinger + klumme = 1+2= 1984/ = 1 film

OG ER DET lille klumme__ sorry for dine børn.

Men de bliver da født et KLAMT STED_ allla-la-bin-dine/
IKKE MINE RACERENE

Accepteret svar
Fra : Trille7

Modtaget 10 point
Dato : 23-12-08 09:51

Klumme..

Igen en der giver dig et hak lille Klumme, mon ikke at der så er noget om det.. Du er så modbydelig generelt i dine kommentar, og du blander dig i ting, fint nok, men når du så blander dig, så er det på den mest ækle og negative måde du overhovedet kan, du rakker folk ned, og chikanerer folk på det groveste, dog er jeg ikke sikker på at det er det der er din intention, jeg tror bare ikke at du har lært andet, så man kan et eller andet sted ikke andet end at have ondt af dig.. Din stakkel.. Prøv at tage kontakt til din læge og spørg om du kan få nogle anti-depressive piller, for du må virkelig ha en slem depression.. For du er virkelig styg i dine udtalelser, på alle tænkelige måder.. Beklager, men det er du altså.. Vi andre er her for at give råd og vejledning, du er her for at jorde og chikanere, så kan du ikke smutte over til jordmig.dk i stedet, højrøvet.dk..

Held og lykke med helbredet Klumme..

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 23-12-08 20:15

JEG HEDDER SGU ikke klumme/
Men vil du PISSE PÅ MIG, så er det vist NU

Men jeg___ bliver PIST AF VEDKOMMENDE (klumme) og hans Sieg Hiel
klammer/ SKAL IKKE NÆVNE ANDRE BRUGERE___
der håber PÅ IKKE AT BLIVE PIST af samme,
bare for AT ÅBNE SIN PC/ eller bare fyre dette spørgsmål af.
Uden absolut at skulle holde med (klamme klumme)

Kan KUN skrive at det er DET mest modbydelige =)/%&/)=
(bruger/ menneske) ? jeg har mødt på et Forum, der er OFFENTLIGT tilgængeligt for
MØJUNGER under 15 ?
Der var en ARNE også, men HVAD_ sygdom gør mennesker TOSSEDE
...

Trusler tager jeg alvorligt, hvilket klumme også ved...ELLER

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 23-12-08 20:21

Tak for svaret Trille7.

Da JEG er lidt i tvivl om MIG og en anden klumme ///

Men ned med nakken KOMMER han/ andre_

Og DU skal ikke følge op på hans FORPULEDE MODBYDELIGHEDER.

Det er UNDER___ham og hans lige...

Du gør ham kun en tjeneste, ved at svare på vedkommende...

Og STADIG Ho Ho
--JUL