/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
begrænsninger
Fra : chapsen
Vist : 1008 gange
50 point
Dato : 24-03-03 22:03

jeg har en yamaha slider som har en begrænsning jeg ikke kender til der er ikke nogle skive i varioen jeg har en tun udstødning på så der er heller ikke en blindtarm på men der sidder en eller anden ting nogle der kan hjælpe mig med det

Kommentar
Fra : DHH

Dato : 24-03-03 22:49

Indsugningen...

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 24-03-03 23:06

hvad kan der være derinde

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 25-03-03 08:10

jeg aner absolut ingenting om en slider, men der kan være en plumb i toppen af cylinderen (er dog for det meste kun i knallerter) eller i indsugningsstudsen der simpelhen sørger for at der næsten ingen benzin kommer igennem.. Det kan du løse ved en enten at bore begrænsningen væk eller købe en ny cylle/studs....

En anden begrænsning der højest sandsynligt er der er en begrænset CDI, det er der ihvertfald på yamaha bws'en, og den er vist nogen lunde magen til.... Det kan du fikse ved at købe en ubegrænset CDI...

Jon

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 25-03-03 12:36

hvad skal jeg kigge efter når jeg tager studsen ud hvad skal man fjerne

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 25-03-03 13:24

du kan jo prøve at måle diameteren i begge ender af studsen og evt. kigge om den er begrænset i midten af studsen... men jeg tror altså ikke det er en begrænsning på en slider, men jeg ved det ikke....

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 25-03-03 18:13

jeg har lige tjekket studsen der sidder ikke noget inde i men jeg har hørt noget om at der kan sidde en bøsning i koblingen har jeg hørt rigtigt