/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
ACER ASPIRA ONE-mobil bredbånd
Fra : tararam
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 20-12-08 15:15

Når jeg kører det mobile bredbånd for første gang skal jeg åbne en exe.file
men det kan jeg ikke. skriver at den ikke kender fil formatet.
Hvordan kan TDC sælge denne pc sammen med mobil bredbånd (tilbud) hvis det ikke kan køre sammen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 15:18

Har du Windows eller Linux på computeren ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 20-12-08 15:33

Sikkert Linpus Linux, du burde klage til TDC at de sælger en Acer Aspire One med Linpus som de ikke yder support på og oven i købet med noget hardware som ikke uden videre kan køre under Linux når du starte computeren med modemet i usb stikket, og den indlæser Linux, finder den så modemet ? Så er der nemlig håb forude, du skal opdate din computer med kabel til internettet, der kommer blandt mange andre en opdatering til dit modem, opdateringen er et program der hedder Mobil Partner, efter en genstart af computeren skulle du kunne sætte den op, dobbelt klik på den nye ikon som hedder Mobile Partner

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 12-01-09 19:12

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-09 03:05

Selv tak, fik du det til at virke ?