/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
Er han færdig
Fra : piaskov
Vist : 741 gange
25 point
Dato : 20-12-08 12:50

http://ekstrabladet.dk/112/article1101169.ece
Så kan han lære det kan han.
Jeg tror ikke han stjæler mere

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 35 point
Dato : 20-12-08 12:55

Han fik sin straf med det samme, i ste´det for at skulle vente på de langsomme domstole og lave andre forbrydelse i mellemtiden.
Sådan skal det være, hurtig afregning.

hawaii7

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-12-08 13:02

Giver dig ret Pia, så kan han lære det.
1 tyv mindre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-08 13:13

Tjaee og så kan samhället reparere idioten, genoptræne og forsørge ham de næste 35 å foruden måske ny handicapvenlig lejlighed, invalidebil osv osv.... AU den koster skulle jeg hilse at sige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-08 13:16

+ LOOOOL erstatning fordi rummet hvor i de 10.000 V "opbevaredes" var frit tilgængeligt...Shit han blir dyr.

Det havde nok været bedre, hvis han havde fået lov at nappe et eller andet, som blev erstattet over en forsikring

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-12-08 13:21

Citat
AU den koster skulle jeg hilse at sige

Ja gu' blir det dyrt.

Citat
måske ny handicapvenlig lejlighed,

Ja en etværelses i vridsløse og fængselsbetjente til at made sig

Hvad når han skal på WC ????
Godt jeg ikke skal arbejde der

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-12-08 14:04

Siger man ikke at der stjæles med arme og ben, og indtil videre har han to ben tilbage

dr.dem

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-12-08 18:33

Nu tænker jeg på denne:
Må dine arme blive for korte,og din røv komme til at klø.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-12-08 19:15

Hold dog kæft, stakkels mand, det må man da kalde en livs ændrende oplevelse. Håber han dør af det, der er sku da ik meget sjov i kun at ha et ben tilbage.

Hvorfor fanden låser de ik en transformer station ordentlig af.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-08 19:22

Citat
stakkels mand
Skrev du det????????? Så kan han kraftstejlemig holde snotten fra domæner, hvor han ikke har en skid at gøre. Det værste er, at nu skal vi alle betale mange millioner i mange år for at holde den mentale og nu også fysiske krøbling kørende... men det ligger vel uden for din fatteevne Så lad os bare satse på at lægerne kikser

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-12-08 13:48

Det er sørgeligt at høre på jer. Kan I virkelig glæde jer over at nogen mister begge arme og måske en fod?

Men udover det er det jo oppe i tiden det med at straffe folk. Der var en som havde sat stærkstrøm op i sin butik for at slippe for tyverier. Han måtte nu pille det ned igen, for i Danmark har vi altså ikke dødsstraf, og da slet ikke for simpelt tyveri.

Fanger I jeres 10 årige søn i at stjæle fra naboens garage er det måske også ok at han har sat 380V op så han kan få lært lektien

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-12-08 15:06

Citat
Det er sørgeligt at høre på jer. Kan I virkelig glæde jer over at nogen mister begge arme og måske en fod?

Ja,det kan jeg.
Citat
for i Danmark har vi altså ikke dødsstraf,

Nej,og det er netop fejlen.
Det er langt hen ad vejen,folk/forældre med din tankegang,der er skyld i hæmningsløse tyverier,indbrud og røverier.Jeg skal undlade at fortælle dig,hvad jeg ku`tænke mig at gøre ved psykopater,der bryder ind til en dame på 91 år,for at skaffe kontanter.
Hvor ringe kan mennesker blive.Der er tilsyneladende ingen nedre grænse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-12-08 15:31

De unge banditter skulle ha`lov til at afprøve denne rutchebane.

http://peecee.dk/upload/view/145809

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-12-08 18:12

pedroso,savner du efterretninger om hvad der foregår i dagens Danmark,er her lige et par artikler.
Bare et udpluk af livet i DK,en hel tilfældig dag.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/12/20/230533.htm

http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/Ringkoebing-Skjern/2008/12/21/102123.htm

Det mest sympatiske,jeg kan se ved lande som Iran og Saudi-Arabien,er at de har dødsstraf.
Der er kriminaliteten helt sikkert på en minimum,af hvad den er her i landet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-12-08 20:41

Mosebæk, der er nok ikke meget vi to er enige i. Jeg vil nøjes med at glæde mig over at du stadig er i mindretal i vores land. Hvis du tror det hjælper på kriminaliteten at straffe folk i stedet for at forebygge så taler du imod folk der ved bedre.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-12-08 21:31

Citat
Jeg vil nøjes med at glæde mig over at du stadig er i mindretal i vores land.

Javist,er jeg i mindretal:Èn,ud af ca.5,5 mill.indbyggere.
Tror dog jeg er ud af et flertal,der kan se hvor tåbeligt,det hele kører.
Men så længe der er en forholdsvis stort mindretal,der tilsyneladende som dig,går ind for fri kriminalitet,bliver det nok ikke bedre foreløbig.Desværre.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 22-12-08 10:49

Tak for svaret hawaii7.
Nemlig han fik sin straf med det samme
God jul til dig og alle andre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-08 12:11

Mosebaek.
Citat
Javist, er jeg i mindretal:Èn, ud af ca.5,5 mill.indbyggere

Båtnakken pedroso aner ikke hvad han taler om. Vi er 2 ud af ca. 5,5 mill.indbyggere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-12-08 13:28

Citat
Vi er 2 ud af ca. 5,5 mill.indbyggere

Næææ jeg tror vi er 3

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-08 14:25

Så er vi snart nok til en forening med forsamlingsret osv. jvf. grundlovens § 78
Stk. 1. samt § 79 første linje