/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dengang TV2 var ung
Fra : o.v.n.
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 19-12-08 17:54

Dengang TV2 var ung sendte de en serie som hed Colorado sagaen, jeg kan ikke helt genkende den, kan i se om det er denne her: http://www.moviezoo.dk/dvd-film/ColoradoSagaen_5050582574944

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-08 18:16

Det kan der da vist ikke være nogen tvivl om, når først man får læst lidt om den??

http://cdon.dk/film/colorado_sagaen_(6_disc)-4051495

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-12-08 18:26

Ja den husker jeg, den ene af de slamberter der var med blev kaldt "rees" mener jeg.
Men den rollebesætning der er på det omslag Richard Chamberlain og Raymond Burr det syntes jeg ikke rimer med noget jeg husker. Det var jo en slags spagetti western.
Så umidelbart vil jeg ikke mene at det var den.
Højris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-08 18:34

Jeg er enig med dig Højris, der er heller ingen klokker som ringer hos mig, men hvis det ikke er den, hvor kan jeg så finde den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-08 18:35

Hvad hed serien på engelsk ? Nogen som ved det

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-12-08 18:37

Ja ok sorry jeg tog fejl af den og en anden, ja det var den der gik i flimmeren.
Den jeg forveksler den med hed bare colorado
Højris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-08 18:44

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-08 18:48

Den er jo også ældre end da TV2 blev "opfundet".. i mit link står der den er indspillet helt tilbage til 1978

Jeg tror nu stadig det er den rigtige........køb den dog, det er da billigt

I dette link, kan du søge på film/tv serier

http://www.imdb.com/

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-12-08 18:49

Det er nok sådan at der er to stk. den du linker til er en mere "seriøs" en.
Den anden var jo bare en kovboyter med knald og bang og med ham rees en sjov fætter.
Det eneste sted at finde den er vel i en gammel tv oversigt fra sidst i tresserne
Højris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-08 18:50

Citat
køb den dog, det er da billigt
ja vist men så får jeg slet ikke tid til Kandu mellem jul og nytår

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-08 18:53

http://www.gucca.dk/dvd-film/colorado-sagaen-den-komplette-serie_24195.php

Det ER den rigtige...

Her et andet link/købssted.... (20 timers spilletid - godt og vel )

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-12-08 18:53

Citat
ja vist men så får jeg slet ikke tid til Kandu mellem jul og nytår

Det siger jeg dig o.v.n. så venter du liiiige til efter nytår.

Den er god nok det er den .

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-08 19:12

Citat
Dengang TV2 var ung sendte de en serie som hed Colorado sagaen

Ja TV2 var så ung dengang, at det vist kun var på "fosterplan" TV2 blev 20 år den 1.10.08

Serien blev vist fra DR i 1980

http://www.tvserieguiden.dk/tvserie.asp?nr=176

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-08 19:18

Så må jeg hellere være på forkant

o.v.n.... kan du have en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår

For nu er du jo "optaget" i rigtig laaang tid

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-08 20:37

Tak i ligemåde Nordsted1 Ans er den eneste som har set serien på DR1 jeg bliver mere og mere i tvivl om det er den rigtige, er der ingen steder hvor man kan se den KOMPLETTE liste af skuespillere? Nå så kan jeg vist godt indrømme at jeg blev ret imponeret af Lynn Redgraves spil i den serie jeg søger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-08 20:44

Jeg fandt selv listen, den hedder Centenial på original sproget: http://www.imdb.com/title/tt0076993/fullcredits#cast så er det jo bare at klikke på Køb

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-08 20:47

Tak for svaret Nordsted1. Du var den første, længere henne fik jeg mere hjælp men jeg er lidt fattig på point, så der kommer igen tillægs point spørgsmål

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-08 21:09

Den kan jeg også huske......barbara carrera spillede indianerpige....og hed Claybasket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-08 21:12

Citat
den hedder Centenial på original sproget:

Ja - det stod da også på dit EGET første link

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-08 21:13

Citat
Nå så kan jeg vist godt indrømme at jeg blev ret imponeret af Lynn Redgraves spil i den serie jeg søger

Jeg tror sgu ikke hun var med i den serie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-08 21:15

Jo....det var hun da.....kiggede lige i linket