/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Fjernbetjening til præsentatio
Fra : New1
Vist : 566 gange
25 point
Dato : 15-12-08 12:34

Hej

Jeg skal købe sådan et dims, hvad kan I anbefale???? Har I gode erfaringer med noget??

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=206&Sort=&Soegeord=laser+pointer&chkSoegSaetning=&searchArea=products

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-08 12:37

Det kommer da an på HVAD den skal bruges til

Fjernbetjenimnger findes der tusindvis af....

Kommentar
Fra : New1

Dato : 15-12-08 12:40

Jeg skal bruge den til powerpoint præsentationer.

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 15-12-08 13:54

Jeg har en usb-baseret (trådløs) pen fra Esselte - den fungerer fint.

Mvh

Claus
Forhenv. DAF direktør
Nu www.prisas.dk

Kommentar
Fra : diet

Dato : 16-12-08 08:34

Hvad er det for en og hvad koster den?

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 16-12-08 10:34

Prøv google.

Accepteret svar
Fra : Finnigan

Modtaget 25 point
Dato : 09-01-09 09:37

Hvis din mobil telefon understøtter det..
Bluetooth fjernbetjening. Er i nogle af sony-ericsson modellerne.
Kræver lidt know how og en bluetooth modtager i apperatet der leverer billederne.
Sender fejlfrit fra min mobil til min bærbare der videresender og skifter power points via den digatale udgang til projektoren. Den rækker et stort lokale rundt med lidt øvelse.

Godkendelse af svar
Fra : New1

Dato : 09-01-09 15:34

Tak for svaret Finnigan.