/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
lystkugler???
Fra : 0alfen0
Vist : 4239 gange
100 point
Dato : 09-12-08 23:42

hej... jeg har sådn nogle lystkugler, men har hørt at man osse kan bruge dem så man bliver strammere og derfor får mere nydelse af at have sex... men jeg er ikke helt sikker på hvad og hvordan man får det til at virke.

så kan nogen her inde forklare mig hvordan jeg skal gøre???

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 09-12-08 23:59

Ved det ikke - har aldrig haft behov for yderligere lyst...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-08 00:07

bækkenbundstræning, altså opstramning af bækkenmusklerne.........

enten med eller uden kugler........uden kugler, øv dig i at stramme musklerne......eller med kugler...ind med kuglerne, øv dig i at stramme musklerne så du holder kuglerne på plads

Forskellen er sådan set den samme....kuglerne hjælper dig bare til at fornemme om du strammer de rigtige muskler, da de ellers vil synke ned

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-12-08 03:51

Ja så har vi det nemmere. Lystkuglerne er fast inventar

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 10-12-08 07:51

man undres "kan de mon også bruges til mænd"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-08 08:15

Bark Jeg vil foreslå at du prøver og derefter kommer med en fyldestgørende rapport herind

Ps.Det kan jo godt værer at du kommer til at se sådan ud i forsøget

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-08 08:38

Citat
Ja så har vi det nemmere. Lystkuglerne er fast inventar

Som du dog ka' sige det Klumme

Men om det er nemmere... Narh ..tror sgu det er nemmere IKKE at ha' sådan en underlig ting til at hænge der og dingle

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-08 11:26

Hej.
Du kan købe dem på nettet www.lust.dk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-08 11:39

Ring event. til dem og spørg !!!

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-08 13:09

Barkebillen
Køb dig en butplug.Jeg tror det er noget for dig.
alimak

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 12-12-08 03:56

Når man får børn, får man beskeden om at hvis du vil ha stramheden tilbage, kan du øve dig i at kappe strålen når du tisser, det er billigere, og du behøver ingen brugsanvisningen, den gælder også selv om at man ikke lige har født, og det er altså ikke så nemt som det lyder ss

Held og lykke ss

Og det virker, jeg har fået 4 børn, og er stadig lige så stram som efter den 1 ss
Bare lige en information ss Min mand brokker sig da ihvertfald ikke, og det er vel lidt hovedsagen..

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 12-12-08 08:40

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : lise2408

Dato : 18-04-10 19:01

Hejsa

For mig at se er der forskel på lystkugler og deciderede træningskugler. Jeg har begge ting og lystkuglerne er ja ren lyst... og de andre er til træning...

Kuglerne vil pga. af deres lille størrelse og relativt tunge vægt, tvinge bæreren til at lave knibe-øvelser, da kuglerne ellers kan trille ud af skeden.

http://www.pleasureandpain.dk/

kan ik hitte ud af at lave det til et link...men kopier teksten og sæt ind. Og så søger du på træningskugler i søgefeltet...

mvh
Lise