/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
kalenderlys pauseskærm
Fra : lham
Vist : 3107 gange
50 point
Dato : 06-12-08 17:17

på jagt efter pauseskærm med " blafrende" kalenderlys der viser hvor mange dage ( evt dage /timer /min/sec ) der er til juleaften . Altså ikke ikke hvilken dag vi er kommet til. Gratis og uden reklamer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-08 17:19

findes på dvd

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-08 17:20

Citat
Ubesvarede 6
- Besvarede 63
- Annullerede 65
- Slettede 0
Ialt 13

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-12-08 17:23

Pyha den var godt nok grim den Annullerede 65

Det er vist én af dem der kan hjælpe sig selv...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-08 17:25

Så bliver vi nok også annuleret, når vi har givet et brugbart svar!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-08 17:27

Tænk hvis julemanden ser det

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-08 17:27

En superbruger med over 5 år på kandu; Hvordan KAN DU????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 17:32

Det er ikke en pause skærm, men en web element på skrivebordet, det vil sige at dit skrivbords baggrund er rød og med kalenderlys i højre side som på det lille billede: http://www.freewebs.com/julekalender2003/kalenderlys.htm det er lige nøjagtig på ordet "her" at du klikker for at hente

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 17:33
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 17:35

Pas nu på med de der gratis pause skærme, der er næsten altid noget snavs med

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-08 17:38

Han fortjener kun lort med sit lys.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-08 17:38
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 17:40

Pas nu på med de der gratis pause skærme, der er næsten altid noget snavs med
Tror næppe det var spørgsmålet
Men du har ret, ikke alt der er gratis er godt, MEN.
http://peecee.dk/upload/view/143612

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-08 17:42
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 17:46

Nakker lige mail-knappen

Kommentar
Fra : lham

Dato : 06-12-08 20:32

Take it easy its snart jul

Teil citat

"Ubesvarede 6
- Besvarede 63
- Annullerede 65
- Slettede 0
Ialt 13"

Ialt 13 æbler eller appelsiner ?

Jeg har tidligere læst at hvis jeg ikke besvarer( går ud fra det er det samme som at give point) sletter Kandu selv spørgsmålet efter 3 mdr. Det ser ud som om der ikke er slettet noget ? er slette det samme som annulere? Jeg har netop ikke foretaget mig noget med de spørgsmål hvor jeg ikke efter min opfattelse har fået noget brugbart svar da jeg går udfra de slettes automatisk og indtil de gør det kan de jo ligesågodt stå der hvis en eller anden skulle falde over dem med et brugbart svar( så accepterer jeg = giver point )

kan hænde jeg har misforstået noget omkring skrevne/uskrevne "Kandu regler" ?

Har set på svar indtil nu ikke nogle brugbare-det handler altså om et lys hvor der i dag står 18 i morgen 17 og juleaften 0

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-12-08 21:00

Da det nu kun er jul én gang om året, så lader jeg nåde gå for ret og prøver at sende dig dette link...

http://www.santa-claus.dk/dk/callys/

Måseske det kan bruges?

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 07-12-08 00:05

Citat
Har set på svar indtil nu ikke nogle brugbare-det handler altså om et lys hvor der i dag står 18 i morgen 17 og juleaften 0

Og det kommer JO ikke dit spørgsmål ved

men hvad fanden for langer du af mennesker
på jagt efter pauseskærm med " blafrende" kalenderlys der viser hvor mange dage ( evt dage /timer /min/sec ) der er til juleaften
HERFRA OG TIL JUL

FATTER STADIG IKKE BRUGERE HERINDE.

DE FÅR HVAD ikke VIL HAVE OG SIGER tak

aNDRE________TAKKER OG SIGER PIS PÅ LORTEN/ SKIDTET

GUL ROTTE ÅR

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-08 02:45

I mit tip er der nedtælling til jul, det er indbygget i et jule tema til Firefox browseren: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
når du har Firefox, så hent temaet her:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/9690
tippet kan du læse her: http://www.kandu.dk/tip18895.aspx

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-12-08 11:30

Jeg kan da lige gøre opmærksom på, du behøver ikke skifte browser som du omtalte i en anden sammenhæng.
Explorer og Firefox kører fint begge to samtidig på samme maskine.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-12-08 19:21

iah/ovn
fint lys men tæller ikke ned
Tør/vil ikke skifte/parralelkøre Firefox-skal til at spare på HD plads måske var det rigtige svar der !

så problemet er stadig et lys som iah viser men hvor der i morgen står 16 og ikke 8-måske findes det slet ikke !

sokoban
har prøvet en goggle oversættelse af dit indlæg-det blev jeg ikke klogere af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-08 20:00

Du skulle vel ikke tilfældigvis bruge Netvibes: http://www.netvibes.com/#General
Der kan du tilføje ne af disse tællere: http://www.pyzam.com/toys/view/christmascountdown
Hvis du har n anden af de viste tjenester, så kan du også bruge tælleren der.
Du kan også bruge Netvibes som skrivebords baggrund (webindhold)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-08 20:16

Ellers kan du selv lave en side som du kan bruge på skrivebordet
Kode
<embed src="http://www.holidayjoys.com/christmas/countdown/christmas_myspace_countdown_03.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="310" height="230"></embed>
<br>
<font face="Verdana" size="1"><b><a href="http://www.holidayjoys.com/christmas/countdown/" style="text-decoration: none">Get Christmas Myspace Countdown</a><br></b></font><br>
kopier oven stående ind i Noteblok og klik på Gem som giv tælleren et navn, for eksempel countdown.html og vælg Alle filer, ikke txt, så har du en webside på computeren med tæller, den kan du så sætte ind på ved at tilpasse skrivebordet, det er en julemand med rensdyr for kanen og nedtælling kører under kanen, desværre ikke et blafrende julelys
Du kan se mit skrivebord her: http://peecee.dk/upload/view/143814

Kommentar
Fra : lham

Dato : 08-12-08 07:41

ovn
har set på netwibes-det program har jeg ikke brug for/lyst til
Fin julemand i kane, men jeg har slet ikke mod/evner til sådan en gang programmering som du foreslår, men ellers tak

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 25 point
Dato : 08-12-08 12:55

Jeg ikke alene foreslår, der står også hvordan du gør, så der er da ingen ben i det det er ting jeg finder på nettet og kopierer, ikke noget jeg selv sidder og koder

Kommentar
Fra : lham

Dato : 08-12-08 17:28

ovn
jeg er en pivskid med sådan noget-ved af erfaring det går galt-og så skal jeg have fat i andre for at liv i "datoren" igen
desuden er der jo ikke noget kalenderlys-og jeg får næppe det ønskede før jul.
Du får point for din indsats

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 08-12-08 17:31

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-08 23:08

Tak, synd du ikke fik den ønskede nedtællings lys