/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!!!!
Fra : OranGina
Vist : 283 gange
20 point
Dato : 23-03-03 13:40

HJÆLP MIG!!!

Jeg har lige farvet mit hår "hvidt" men lortet er blevet helt gult!!!!!!!!!!!!!!

HVAD GØR JEG?!??!?!?!

HJÆÆÆÆÆÆLP!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 13:43

farver det i en anden mørkere farvemåske ??

Kommentar
Fra : OranGina

Dato : 23-03-03 13:45

Jeg har ik andre fraver..! Det er søndag og alt har lukket..!

Kommentar
Fra : starchaser

Dato : 23-03-03 13:49

Begynd at tale svensk .....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 23-03-03 13:49

hehe

glemte du at putte forstærkeren i..?
du kan ik gøre noget.. jo afblege det igen men det bliver nok svært at få fat i noget i dag..

du kan bruge klorin men det vil jeg ikke anbefale..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 13:51

så hold dig indendørs indtil da
Er det helt katastrofalt kan du da ringe til kiosker/tankstationer og høre om de har noget !!
Skal det være rødt, så har apoteket også noget farve...men jeg kan ikke huske hvad det er det hedder

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-03 14:22

Jeg syntes gult hår er pænt.
Apotekets røde farve hedder Jod. (ej til hårfavning)
Vær nu lidt søde ved stakkels OranGina.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 14:26

Ahj emesen
det var ikke lige jod, det er noget som man kan farve håret med

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-03 14:33

ups
Emesen.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-03-03 15:38

Jeg går ud fra, at det er en afblegning du har haft gang i?
Isåfald skifter farven fra rød, til orange, gul, og dernæst hvid. Du har altså siddet med det i for kort tid, så du må nok leve med det indtil du kan købe nyt afblegningsmiddel. Har du tjekket en "7/11 - om de skulle ha` sådan noget stads?

Laurenzio

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 23-03-03 15:39

Du kan blive klippet af min hustru, så er det bedøvende hvad farve resten har , det kan ikke ses ())

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-03-03 16:21

Spøjst at dit lort skifter farve, når det er dit hår, du farver.
Hårfarve skal altså kommes i håret - og ikke drikkes!
Men så ved du det til en anden gang.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 16:24

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-03-03 17:16

Pas på med at afblege håret en gang til, jeg prøvede det engang, og det blev ligesom tyggegummi og faldt af.....
Den farve, som uffe29 tænker på, er nok henna. Det kan være en god ide, -for det styrker vistnok også håret. Og det findes også i en udgave, der ikke farver rødt. Men hvis du ikke vil risikere at miste håret, og hvis du godt vil redde fadæsen, så må du nok tage et tørklæde om hovedet og liste ind til en frisør mandag morgen.
Jeg krydser fingre for dig,
Hilsen Birgitta.

Kommentar
Fra : funck1

Dato : 23-03-03 17:23

det røde farvestof I taler om er sikkert det der kaldes henna----mon der er et apotek der har døgnåben---lykke og held med håret
hilsen Funck

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-03-03 23:26

Gider du lige Rellom - Jeg har ondt i maven af grin. Stakkels OranGina.

Jeg gad godt holde julefrokost med dig Rellom. Jeg tror det ville blive morsomt!!!

Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-03-03 15:32

Den er jeg med på, Ram2. Det må vi se at få arrangeret,
når den tid kommer.

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 31-03-03 21:04

klip det af og send mig et billede
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-03-03 21:45

*LOL*
Vi kan høre zonker om det kan ligge på hans server