/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TDC
Fra : absv
Vist : 503 gange
20 point
Dato : 28-11-08 10:12

Jeg kæmper med tdc, , de kan det hele når man ringer for at købe deres produkter, men når man så får regningen, så er den meget dyrere end de solgte den til mig for. Jeg lavede et andet stunt, jeg manglede jo netopkobling. Så et morgen tv program, hvor de testede mobile bredbånd, ham gutten sagde at man kunne retunere, hvis det ikke var godt nok, men tdc tager ikke produkter med brudt emballage tilbage... så nu hænger vi på en bindingsperiode på 6 mdr.med en udgift på mindst 300 pr. mdr.så havde jeg bestilt tdc tv, bredbånd, samt fastnet havde fået afvide at jeg ville have en udgift på 504 kr, så kommer regningen som siger 772... , så nu har jeg valgt tv et fra, men hænger med en bindning på bredbåndet øv, det er bondefangeri med de der bindnings perioder, jeg hader det.
Er der nogen her der ved om jeg slippe ud af den fælde ????
Hilsen absv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-08 10:25

http://search2.tdc.dk/?q=bindings+periode&site=&pcid=14 læs lidt om bindingsperioderne her

din regning er vel større pga oprettelse etc - samt måske samtaler på fastnet ?

btw - tdc tager skam gerne noget i brudt emballage retur - hvis det blot skal byttes

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-11-08 10:29

Du hænger på det du har skrevet under på, uanset hvad en eller anden smart sælger har fortalt dig, desværre

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 28-11-08 10:33

nemlig du sidder fast

det "sjove" er at hvis man ikke på forhånd har en skriftlig aftale med dem så kan man bestille hvad som helst uden at skrive under - men skal man sige op (efter bindingsperioden) skal de både have en måneds opsigelse og tilmed på skrift HMMM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-08 10:52

Til en trøst kan jeg da fortælle dig at du skal være glad for du ikke laver den slags i Tyskland....

Der kan bindingsperioder være op til 2 år......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-08 10:55

det slår mig lige - du kan ringe og bede om rabat ordning - så kommer du reelt til at betale mindre -det er noget de "glemmer" at fortælle dig om.

Godkendelse af svar
Fra : absv

Dato : 28-11-08 11:20

Tak for svaret miritdk. absv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-08 11:22

velbekomme og held og lykke med det hele