/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Søger forfatter
Fra : troldenesdhb
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 25-11-08 18:24

Det er en der skriver krimier. Han/hun er vist meget oppe i tiden. Jeg mener at der er 3 bøger i serien, men de kan godt læses hver for sig.
Det er en nordisk forfatter.

Nogle bud?

og nej, det er ikke en gåde, det er et spg

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-11-08 18:27

Er det Liza Marklund du tænker på - meget aktuel bl.a med "En plads i solen"

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-11-08 18:28
Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-08 18:31

Hvis ikke det er Liza Marklund - kan du måske finde den rigtige her

http://www.saxo.com/dk/category/boeger/danske-boeger/krimi-spaending.aspx

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-11-08 18:31

njaaaa, det er det ikke, beklager.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-11-08 18:37

Tak for svaret HelleBirgitte.

Det var den her, så dit sidste link hjalp

Pigen der legede med ilden (Indbundet)
af Stieg Larsson

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-11-08 18:41

og den er ny købt og betalt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-11-08 19:05

Du har noget at glæde dig til - men jeg vil anbefale dig læse alle tre - i den rigtige rækkefølge - virkelig spændende læsning!

http://www.saxo.com/dk/itemlist/stieg-larssons-millennium-trilogi.aspx

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 26-11-08 09:00

Super gode bøger....MEN hvad har det med bogholderi at gøre????