/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Telefonsvarer til fastnet
Fra : karis
Vist : 1837 gange
100 point
Dato : 24-11-08 14:32

Er der nogen der ved hvor man kan få en god telefonsvarer?
Jeg har en Kirk Dialog lll telefonsvarer til min fastnettelefon, men jeg syntes der er en meget dårlig lyd når jeg skal aflytte den. Jeg kan heller ikke skrue ned for lyden så nogen gange skratter den så man ikke kan forstå hvad der bliver sagt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-11-08 14:37
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-08 14:57

Enhver TDCbutik er leveringsdygtig

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-08 15:51

Vi skiftede vores Kirk (af samme årsag som dig) ud med denne her

http://radioogtveksperten.dk/telefon-37/beotalk-1200-246.html

Der er også "Vis nummer funktion i" og så kan man kode ind, så den fortæller hvem der ringer op,
så er det afgjort på forhånd, hvem der skal tage telefonen

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-11-08 17:29

Telefonsvarer kan du købe mange steder.
Jeg kan kun anbefale dig at købe en digital telefonsvarer, så undgår du dårlig kvalitet som kan forekomme ved bånd.

hawaii7

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-11-08 17:37

Brum og Oversyringens er sikker god .

Hvis i skal have noget billigt og anvendeligt, kan i gratis eller billigt på næsten ethvert loppemarked få en televikar med bånd, af den slags som teledanmark solgte både i en privat og en erhvervsudgave. Den sidste med 2 bånd.

Hvis man lige renser tonehoveder og båndstyr med vatpind og sprinklervæske (bilens) fungerer de rigtig godt i mange år endnu. giv den også et nyt bånd engang imellem.

Med udslidt bånd og belægning på tonehovedet lyder de dårligt og folk, der ikke ved bedre kasserer dem. Rensning tager under 5 minutter.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-11-08 17:38

De billige digitale er noget bras.

Kommentar
Fra : karis

Dato : 24-11-08 19:57

TDC butikker er vist kun til for at lange varer over disken. De gange jeg har været der har der ikke været den store kundeservice

Godkendelse af svar
Fra : karis

Dato : 24-11-08 19:59

Tak for svaret Nordsted1.