/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Broholmer
Fra : ebg_888
Vist : 749 gange
100 point
Dato : 14-11-08 23:27

Har nogen her kendskab til broholmere?
Har læst, at den er meget "snakkende"- vil det sige, at den gøer meget? eller piber?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-08 23:42

Jeg kender kun en Broholmer, og den er ikke specielt "snakkende" men en stor dejlig og rar
hund

du kan læse mere om racen her

http://www.hundeleksikon.dk/

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 15-11-08 12:44

Min nabo har en den gør en del og så har jeg svært ved at se forskel på den og en hest

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-08 12:48

Jeg har ingen erfaring med Broholmere, men er en hund "snakkende" så vil det sige at den kommer med mange lyde som ikke er gøende eller pivende. Jeg ved ikke om du kender nogle katte der er "snakkende" for det er nogenlunde det samme.

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 26-11-08 20:51

Tak for svaret the1best.