/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
sådan bader en mandf.
Fra : piaskov
Vist : 918 gange
35 point
Dato : 13-11-08 10:44

Citat
1. Du tager al tøjet af, mens du sidder på sengen, og du smider det rundt omkring på gulvet.

2. Nøgen går du ud til toilettet. Hvis du møder din kæreste eller kone, viser du hende stolt din penis og skriger som en elefant.

3. Du stiller dig foran spejlet og trækker maven ind. Du gransker størrelsen på din penis, klør dig under testiklerne og lugter til fingrene bagefter.

4. Du går under bruseren.

5. Du leder ikke efter vaskekluden. . . du bruger den jo ikke!

6. Du vasker ansigtet med din giftig-grønne sæbe.

7. Du slår en prut og knækker sammen af grin, fordi lyden er så fed ude på toilettet.

8. Du slapper lidt af igen. . . for kort efter at knække sammen igen, da lugten rammer din næse.

9. Du vasker de ædlere dele og området omkring.

10. Du vasker røven med sæben og efterlader lidt hår på den.

11. Du vasker håret med en shampoo og bruger ikke balsam

12. Du laver en punkfrisure.

13. Du nyder din nye frisure i spejlet.

14. Du pisser i badet.

15. Du skyller shampooen ud og sæben af og går med det samme ud af badet. Du lægger ikke mærke til, at du glemte at skubbe badeforhænget til og hele rummet - inklusiv toiletpapir - nu er fyldt med vand.

16. Du tørrer dig hurtigt og let.

17. Du kigger igen i spejlet og spænder musklerne. . . og bedømmer størrelsen på din penis.

18. Du glemmer at slukke lyset og ventilatoren.

19. Du går tilbage til soveværelset med et lille håndklæde om hofterne. Hvis du møder kæresten eller konen, smider du håndklædet, viser hende stolt din penis og skriger som en elefant.

20. Du smider det våde håndklæde på sengen og er påklædt inden 2 minutter.

Hvor har de det nemt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 10:54

Citat
Hvor har de det nemt
er du klar over hvor anstrengende det er at skrige som en elefant?

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 13-11-08 10:55

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 11:02

Citat
er du klar over hvor anstrengende det er at skrige som en elefant?

Neeeej jeg er da ikke , klumme jeg er ikke en mand

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-11-08 11:07

- stakkels Leif...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 11:23

Citat
stakkels Leif...

Hvorfor ??? Hvem er det liiige der rydder op ???

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-11-08 12:11

OK piaskov - hils din mand fra kandu!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-11-08 12:29

Hvorfor er dette spørgsmål lagt under vittigheder ? ? ?
Hvorfor er det lagt i det hele taget ? ? ?
Enhver mand ved da, hvordan man går i bad.
Personligt har jeg udført denne handling et par gange om året, siden
jeg begyndte at interesserer mig for piger.
De (Pigerne) går åbentbart helt vildt op i renlighed.
Vi mænd gør mange mærkelige og ulogiske ting, bare for at gøre jer piger tilfredse.
Sådan er vi bare !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-11-08 12:50

Og så'en een vil jeg gerne have...........

Irn bliver heldigvis klogere med alderen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 13:17

Jeg er lige lidt i tvivl Hanne...Hvad er det du gerne vil have??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-11-08 13:33

Klumme -
eehhhm, høøøhh, en mand

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 13:35

Nååååå Det kan jeg da godt forstå...vi er da osse dejlige....nogen af os

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-11-08 13:37

hmmmm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-08 13:39

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 13:42

Jeg skrev meget tydeligt.....NOGEN AF OS

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-08 13:54

Ja ja Klumme så du er en af dem

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 13-11-08 14:43

HEjsa.

Her er så en lille bekendelse

HVORDAN KVINDER TAGER BAD.

1: Du tager tøjet af og putter det i snavsetøjskurven - opdelt i
farvet og hvidt tøj.

2: Du tager en badekåbe på og går ud på toilettet. Hvis du møder
kæresten eller manden på vejen, dækker du dig ekstra til og løber
resten af vejen.

3: Du stiller sig foran spejlet og gransker din krop i detaljer. Du
slapper af i maven og den falder ned...og brokker dig over hvor fed du
er...

4: Du går under bruseren. Finder vaskekluden til ansigtet, den til
armene, den til benene og den til ryggen, samt filen til den hårde hud
under fødderne.

5: Du begynder at vaske håret med shampooen, indeholdende avocado,
honning og 83 vitaminer.

6: Du vasker igen håret med shampooen, indeholdende avocado, honning
og 83 vitaminer.

7: Du putter balsam i håret, den med avocado og honning og lader det
sidde i 15 minutter.

8: Så bliver ansigtet vasket i 10 minutter, med en sæbe indeholdende
pære, indtil ansigtet er rødt som en hummer.

9: Så vasker du resten af kroppen, med en sæbe indeholdende nødder og
hindbær.

10: Dernæst skyller du balsamen ud af håret - dette tager 10 minutter
- du vil være helt sikker på, at al balsamen er ude...

11: Du barberer dig under armene og på benene, men du beslutter dig
for at bruge en epilator til bikinilinjen.

12: Du skriger, da kæresten eller manden - for sjov - slukker for den
varme hane.

13: Du slukker for vandet.

14: Du ryster vandet af kroppen ude i bruseren.

15: Du går ud af toilettet og bruger et håndklæde på størrelse med
Afrika, til at tørre kroppen med.

16: Et super- absorberende håndklæde bliver viklet om dit hår.

17: Du finkæmmer din krop for diverse hår, bumser og knopper...og
angriber dem med fingrene eller en pincet.
18: Så går du tilbage til soveværelset, iført føromtalte badekåbe.

19: Hvis du møder kæresten eller manden på vejen, dækker du dig
yderligere til og løber hurtigt videre til værelset...og bruger 1½
time til at klæde dig på...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-11-08 14:44

Tjjjaaaaa........

Jeg ka' kun snakke for mig selv.
Gambrinus

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 15:17

Citat
Her er så en lille bekendelse

Der er nok lige en der har været på nettet og finde modstykket .

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 13-11-08 15:20

nej, bare på min egen computer :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 15:23

Sludder det var på mandens pc du fandt det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 15:26

Citat
eehhhm, høøøhh, en mand
Hanne ...nu tar du dig lige sammen. Der står sgu da tonsvis (ahhh så i hvert tilfælde en del) af velkvalificerede hanner klar, som vil elske din omsorg og lune boller. Go for it tiger

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 13-11-08 15:34

MANDENS pc???

Du må da være skør.
Han aner ikke angang hvordan man tænder den :) HELT seriøst.
Han var på kursus sidste år, hvor de den ene dag skulle sidde ved en pc, han havde det så dårligt dagene før, at han fik diarre.
Ja i virkeligheden :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 15:36

Det kan da kaldes en Pcfobi der vil noget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 15:42

Tjekkede lige mit indlæg til Hanne. Blev nervøs for, at jeg havde skrevet "som vil elske din omsorg og lune baller" Men det gjorde jeg ikke. Gud ske lov at mit noble væsen ubevidst slår i gennem

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-11-08 16:13

Er der noget at sige til, at vi mænd insisterer på at komme i bad først ? ? ?

Og hvorfor skulle vi tørre op, når i skal ind lige efter, vi har haft vores 2 minutter ? ? ?

Hvis i alligevel sniger jer foran, brokker i jer jo også, når vi bliver nød til at pis.. i køkkenvasken.

I ku' jo bare sørge for, at den ikke er fyldt med opvask.

Gambrinus (Ungkarl)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-11-08 16:20

Skaaaattttt ?
Se jeg fed ud i det her tøj ? ? ?
For pokker piger . . .
Det er ikke tøjet der får jer til at se fede ud.
DET ER FEDTET !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 16:28

Det var da satans som du er på nakken af tøserne i dag LOOL Hvem har pisset på din sukkermad? Eller har du fået NF

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 13-11-08 17:02

Han er bare tyk bag ørerne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:10

LOOOl Så så jeb....du er vel en pæn pige

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 35 point
Dato : 13-11-08 17:27

Hva' betyder NF ? ? ?
Og hva' pokker er en epilator ? ? ?

Rosi har lige været her for at muge ud.
(Hun har været her hver dag i 3 uger og kommer og ta'r det sidste (værste) i morgen)

Jeg skal nemlig ha' besøg af Torben Gylletank fra Farsø og hans nye strigle i morgen.

Så, nu ka' jeg godt gi' en kop kaffe.
Men i skal skynde jer.
(Jeg sætter mig på mine hænder så længe)
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:35

Citat
NF
Øhhh nye fingervanter

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 13-11-08 17:42

pæn pige???

Pæn... hmm... det må andre bedømme.

Pige? auuu... Det er vist et par dage siden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 17:42

Citat
Hva' betyder NF ? ? ?
Og hva' pokker er en epilator ? ? ?

Det var altså dagens griner
Hvis du fortsætter sådan så ligger jeg og griner hele natten.
Og bliver mega upopulær hos Leif

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:44

Hvem af os

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 17:46

Citat
Hvem af os

IKKE DIG lille Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:46

Nååå det gir jo sig selv. Det er ham Gambrinus der må stoppe med sine dumme sp LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-08 17:47

Tie break CU later

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-11-08 18:21

Jeg har lige Googlet "epilator".
Fnnniiiisssss......
En lyserød (Pink kalder pigerne det vist) elektromaskimekanisk autonom ragekniv !
Nej hvor søde !
Jeg har vist misforstået noget i biologiitimerne. Jeg troede slet ikke piger havde skægvækst.
Gambrinus

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-08 18:28

Citat
Så, nu ka' jeg godt gi' en kop kaffe.
Men i skal skynde jer.
(Jeg sætter mig på mine hænder så længe)
Gambrinus

Det var så den hurtige kop kaffe hva'
Men du blev da klogere

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-11-08 19:01

A'pro'po' epilatorer og voksbehandlinger. . .

Der kom lige et nyt tip :

Citat
Undgå voksstriber på forruden

Jeg vil IKKE fortælle, hvad jeg læste det som.
Gambrinus

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 13-11-08 19:22

Citat
En lyserød (Pink kalder pigerne det vist) elektromaskimekanisk autonom ragekniv !

Det er en maskine fra helvede!!!

Jeg har engang set en voksen mand græde, fordi han liiiige skulle prøve kærestens epilator på armen (I ved - ligesom mænd ude vestpå altid gør med deres lommeknive)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-08 19:45

Hvor i dog kan.

Jeg søgete også på epilatorer og voksbehandlinger og se hvad jeg fik
http://www.tiptopgulve.dk/?gclid=CODAtt7q8pYCFQFbtAodTGr9Xw

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 14-11-08 19:12

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-11-08 20:50

Citat
A'pro'po' epilatorer og voksbehandlinger. . .
Citat
Jeg vil IKKE fortælle, hvad jeg læste det som.

Gambrinus point til dig.
Det var simpelthen dagens griner du var leveringsdygtig i.

Fortsat god week end til jer alle.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 14-11-08 20:51

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 21:55

Rigtige mænd bader sgu da ikke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-11-08 23:09

Citat
Rigtige mænd bader sgu da ikke

Så er du ikke en rigtig mand klumme. Så lugter du jo.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 23:32

Ja gu lugter jeg...Jeg lugter godt. Mine ferromoner er guddommelige, og det ville da være synd at spule den gnulugt væk med rent vand...føj

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-11-08 23:34

Velbekomme siger jeg bare og sov så godt klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 23:36

ILM.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-11-08 23:37

Taaaak søde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 23:38

Jamen dog, så må jeg jo sparke liv i et par amoriner

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-11-08 23:40

Som du dog kan klumme.
Fortsat god week end til dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-11-08 23:42

LOOL Så må vi hellere holde for jeg gider ikke gå i bad