/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
fibernet under xp
Fra : sandi3
Vist : 960 gange
300 point
Dato : 11-11-08 09:28

hjælp mig

har kørt med adsl ved tdc med en netgear router og har nu fået fibernet men kan ikke få det til at virke på pjuteren med eller uden router den skriver begrænset tilgang til nettede alt står som det skal

nogen der kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : maxikurt

Modtaget 310 point
Dato : 11-11-08 10:14

et forsøg kunne være at du tager dit kabel ud af pc og i kontrolpanelet under system sletter dit net kort og genstarter din pc så installere den selv kortet igen og så kan du oprette en ny forbindelse til nettet så er der en chance for det virker

Kommentar
Fra : sandi3

Dato : 11-11-08 13:58

har fået det til at virke på den måde nu mange tak

Godkendelse af svar
Fra : sandi3

Dato : 11-11-08 13:58

Tak for svaret maxikurt.

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 11-11-08 14:14

var så lidt det plejer at hjælpe ved at slette gamle forbindelser