/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Skifter fra TDC til Fullrate
Fra : Vonna
Vist : 928 gange
100 point
Dato : 09-11-08 15:22

Så har jeg bestemt mig .Vil skifte til Fullrate ,selv om jeg kun kan få , 2 Mbit/512 kbit . men er itvivl hvad jeg skal velge, en standar router eller en trådløs, som er med i tilbudet til den 30 november .Vh Vonna

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-11-08 15:26

Hey med dig.
Hvis jeg var dig ville jeg ikke betænke mig på en trådløs.
Men der er nok mange meninger om det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-08 15:33

Snorløs

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-11-08 15:46

Helt klart trådløs
/PG

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 09-11-08 16:04

Kender ikke deres trådløse router, men mon ikke der er en LAN port på den, som kan give mulighed for en "snorhængt pc"???
Trådløs er dog mere behageligt at arbejde med, men kan dog godt volde lidt problemer, især i starten, til man lære at takle denne form for forbindelse. Men her er du så heldig at have KANDU

Husmoderens skræk har ALTID været alle de ledninger, der har det med at filtre sig ind i støvsugeren.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-11-08 16:36

SEVERINO skriver:
Husmoderens skræk har ALTID været alle de ledninger, der har det med at filtre sig ind i støvsugeren.

her i huset er det altså husherren der støvsuger

men jeg vil også vælge den trådløse

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 16:39

Det har du godt af erik, motion skader ikke

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-08 16:46

Ja severino Kandu er og har været mig en fantastik hjelp. Jeg havde regnet med at der kom nogle negative svar på trådløs men jeg lader tråden stå åben lidt endnu

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 17:05

Hvordan kan du lade tråden stå lidt endnu, når det skal være trådløst?

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-08 17:15

HY Hy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-08 18:01

Citat
Du får altid Fullrate Bredbånd og Fullrate Telefoni i samme abonnement.

Hvis du bestiller dit Fullrate Bredbånd senest 30. november, får du en trådløs router med til 0,-.
Du sparer 400,-.

som jeg læser det får du den trådløse OVEN I at du får en alm router eller modem

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-08 18:19

2 Mbit download 169 kr.
512 kbit upload 0 kr.
------------------------------------------------
Total 169 kr.

Oprettelse
------------------------------------------------
Oprettelse med trådløst udstyr 99 kr.
Nummeroverførsel 299 kr.
Fremsendelse af udstyr 79 kr.
------------------------------------------------
Total 477 kr.

* Alle priser er inkl. moms

Ja det håbede jeg også men jeg har en misstanke om at det er enten eller

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-08 19:04

Tak for svaret severino.tak også til dem som medvirkede i tråden ,ha foraet en god aften.