/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
ITunes blokker Media Player?
Fra : cristian2
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 06-11-08 18:07

Jeghører al min musik i Media Player. Men når jeg downloader iTunes, fordi nogle filer kun kan høres i dette program, så kan jeg ikke længere bruge Media Player. Selvom jeg åbner Media Player først, så er det iTunes som åbnes. Resultatet er at jeg ikke kan høre min musik.

Hvordan får jeg iTunes til at undlade at åbne automatisk og overrule MP?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-08 18:31

Start media player, gå ind i Funktion > Indstillinger
find fanen Filtyper marker dem du vil have media player til at åbne
tryk anvend og ok

Håber det retter problemet

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-08 16:17

Eller når iTunes er åbnet, så gå til Rediger > Indstillinger og
find det punkt der hedder Brug iTunes som lyd afspiller,
fjern markering og OK

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 11-11-08 16:27

Du er en skat!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-11-08 16:40

Det var så lidt