/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
PDF'er som diasshow.
Fra : Jesper_wood
Vist : 1993 gange
100 point
Dato : 05-11-08 14:31

Hejsa,

Har nogle PDF dokumenter der skal køres som eks. et diasshow.
Kan man dette ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-11-08 16:39

Ja...

Bare lav dem om til et billede....

Accepteret svar
Fra : Hammerhead

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-08 16:39

Hej.

Ja, du kan kører pdf´en i fuldskærmsvisning ved at trykke CTRL + L
Naviger frem og tilbage med piletasterne.

Hvis den skal køre automatisk, så skal du trykke CTRL + K . Vælg indstillingerne for Fuld skærmog marker at den skal skifte automatisk f.eks. hvert 10 sek.
Du kan også tilføje sideovergange, og skal præsentation ikke umiddelbart kunne stoppes ved at anvende Escapeknappen, kan denne også slås fra.

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 05-11-08 17:17

Tak for svaret Hammerhead. Lige det jeg manglede.

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 12-11-08 20:49

Det var så lidt. Man kan meget mere med pdf end de fleste ved

Takker for point.